Marco2 skriver:
Haj Bm.
Hvor har jeg savnet dig. Godt at høre at du er ovenvande igen.
Jeg håber at I finder en løsning som fungerer for Jer begge to. For at blive forladt er bestemt et drastisk valg, som jo unægteligt får nogle konsekvenser for forholdet, som skal bearbejdes grundigt. For du må føle et vist svigt?
Men stort knus fra mig til dig.
Ag
Hej sødeste AG
Hvor har jeg også savnet dig

Ja, er du tovlig, jeg følte svigt og det var et kæmpe chok, for jeg havde aldrig forestillet mig, at han kunne finde på at såre mig så dybt.
Men vi har virkelig fået endevendt vores forhold på det sidste og det har vist sig, at han bla. har båret rundt på en masse vrede på mig - i grove træk, fordi jeg er en mere... hvordan skal man sige det... voldsom, udfarende, veltalende personage, som desværre er kommet til at tryne ham uden at ville det - som desværre kulminerede med, at han troede, han ikke elskede mig mere.
Det fandt han dog heldigvis hurtigt ud af, at han gjorde og at det havde handlet om, at han trængte til at lære at sige fra og til mere end det handlede om, at jeg havde gjort ham fortræd.
Men ja, tilliden har fået et knæk og det kommer til at tage tid at genopbygge den. Men vi er godt på vej og jeg er sikker på, det nok skal gå

Og så har vi besluttet at flytte HJEM TIL ÅRHUS

MUHAHAHAAAAHUUHA, det bliver GODT!
Knus fra Birgitte
Anmeld