Hej tøsepiger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2008

birgittemarie

linemus skriver:

Hej søde BM

Hvor er jeg glad for at høre, at han er kommet hjem igen. Jeg håber nu, som Ny mor, at I har nået toppen, og det nu kun kan blive bedre igen, men jeg synes, du lyder optimistisk nu. Åh, hvor jeg håber, du er blevet glad igen, og han også har fundet tilbage til sit rigtig jeg.

Igen igen masser af kram

Blev jo slet ikke færdig... Selvfølgelig skal du ikke undskylde for noget som helst herinde. Du må jo skrive lige så meget eller lige så lidt som du kan og vil - vi er her stadig lige meget. Altid. Men jeg er rigtig glad for at se dig skrive igen

Hej dukkebarn

Jeg er også glad for at snakke direkte med jer igen og ikke bare læse, hvad I skriver til hinanden. Og tusind tak for dine mange, lange mails, som jeg har været meget, meget glad for

Knus fra B

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2008

birgittemarie

Loggidut skriver:

ja du pippede jo lidt om det...så jeg vil bare lige hyle velkommen tilbage, og hvor er det bare fedt du er tilbage...

håber i har fået det bedre

Tusind tak Sweetpants og jeg synes BESTEMT også, det er dejligt at være tilbage

Knus fra B

Anmeld

8. december 2008

Marco2

Haj Bm.

Hvor har jeg savnet dig. Godt at høre at du er ovenvande igen.

Jeg håber at I finder en løsning som fungerer for Jer begge to. For at blive forladt er bestemt et drastisk valg, som jo unægteligt får nogle konsekvenser for forholdet, som skal bearbejdes grundigt. For du må føle et vist svigt?

Men stort knus fra mig til dig.

Ag

Anmeld

8. december 2008

Astrid P

Hej BM.
Dejligt at have dig tilbage...

- Astrid

Anmeld

8. december 2008

Lise

Kæreste BM,

Vil bare sige hej, og at jeg er superglad for at se dig herinde igen. Du har bestemt været savnet... Ked af at høre at det har været så skidt, men håber det fra nu af bare går fremad..

Knus fra mig

Anmeld

9. december 2008

birgittemarie

Marco2 skriver:

Haj Bm.

Hvor har jeg savnet dig. Godt at høre at du er ovenvande igen.

Jeg håber at I finder en løsning som fungerer for Jer begge to. For at blive forladt er bestemt et drastisk valg, som jo unægteligt får nogle konsekvenser for forholdet, som skal bearbejdes grundigt. For du må føle et vist svigt?

Men stort knus fra mig til dig.

Ag

Hej sødeste AG

Hvor har jeg også savnet dig

Ja, er du tovlig, jeg følte svigt og det var et kæmpe chok, for jeg havde aldrig forestillet mig, at han kunne finde på at såre mig så dybt.

Men vi har virkelig fået endevendt vores forhold på det sidste og det har vist sig, at han bla. har båret rundt på en masse vrede på mig - i grove træk, fordi jeg er en mere... hvordan skal man sige det... voldsom, udfarende, veltalende personage, som desværre er kommet til at tryne ham uden at ville det - som desværre kulminerede med, at han troede, han ikke elskede mig mere.
Det fandt han dog heldigvis hurtigt ud af, at han gjorde og at det havde handlet om, at han trængte til at lære at sige fra og til mere end det handlede om, at jeg havde gjort ham fortræd.
Men ja, tilliden har fået et knæk og det kommer til at tage tid at genopbygge den. Men vi er godt på vej og jeg er sikker på, det nok skal gå

Og så har vi besluttet at flytte HJEM TIL ÅRHUS MUHAHAHAAAAHUUHA, det bliver GODT!

Knus fra Birgitte

Anmeld

9. december 2008

birgittemarie

Astrid P skriver:

Hej BM.
Dejligt at have dig tilbage...

- Astrid

Kæreste Astrid
Må lige kaste en offentlig tak for alle dine meget velkomne og svært påettørtstedfaldende ord gennem denne mørke tid!
Du er en guldklump.

Stort knus til dig fra mig.

Anmeld

9. december 2008

birgittemarie

Lise skriver:

Kæreste BM,

Vil bare sige hej, og at jeg er superglad for at se dig herinde igen. Du har bestemt været savnet... Ked af at høre at det har været så skidt, men håber det fra nu af bare går fremad..

Knus fra mig

Hej sødeste Lise

Iih, jeg har også savnet dig og tusind tak for dine ord.

Knus fra Birgitte

Anmeld

9. december 2008

linemus

Og så har vi besluttet at flytte HJEM TIL ÅRHUS MUHAHAHAAAAHUUHA, det bliver GODT!

Knus fra Birgitte

Nej, hvor spændende. Selvom der er dejligt derude i skoven, virker det også lidt isoleret. Har I nogle nærmere planer, eller er det for tidligt?

Knus

Anmeld

9. december 2008

Lene76

for pokker da bm... godt at høre at du er på igen.... jeg er i dråby imellem jul og nytår måske vi sku lave en legeaftale en formiddag???

og fedt at i flytter tætter på os igen, århus er jo osse en fed by.

Stort kram fra Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.