Det bedste af dig selv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2011

Mettefpigen

An&Jo skriver:

tusind mange tak..

vi til dimission på min søsters gymnasie igår og der var inviteret nogen med der ikke havde set mig siden januar og de kunne slet ikke kende mig..

Synes det er fedt når det er så tydeligt.. det gør bare at man godt kan holde til at kæmpe det ekstra.. og så er jeg bare blevet meget mere tilfreds med mig selv, og er stolt når jeg går ned af gaden nu og forsøger ikke at gemme mig væk.. det gør en del for selvtilliden

Det gør det 100%!! Jeg skal også i gang når jeg er færdig med graviditeten.. Blev operereret under min fod for 1 års tid siden ca og kunne ikk lave EN FIS i ca 2 måneder så tog ca 15 kg på... Blev ikk "tyk" eller noget for det satte sig sådan over det hele hvis man kan kalde det for det... Men kunne tydelig se det!!... (Synes jeg selv)... Blev fyret da jeg blev udlært lidt efter så ledte og ledte efter arb, og kunne bare ikk finde noget... Så havde slet ikk motivationen... Så da jeg endelig fandt noget så ville jeg i gang igen, men arbejdede seriøst dag ind og ud... Haha.. Så nu vil jeg sku i gang efter graviditeten...  Vil sku ned på min "normalvægt"!! Kan godt se når man ser på billeder at det er 100% det jeg vil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

Mettefpigen

Mira0911 skriver:

Tak for komplimentet.... 

Selv tak da

Anmeld

25. juni 2011

TbCp

Her er lidt af de billeder jeg har af mig selv, som jeg synes rigtig godt om

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. juni 2011

Frøken J.

Wimmie skriver:

Tak, det var sødt sagt - smuk er ikke en kompliment jeg er så vant til

Gad vide hvor du har set mig før

Nu bliver jeg helt nysgerrig.... Trendsales måske? Eller Filmz hvis du er nørd

Det kommer bag på mig, for det er da så tydeligt du er smuk

Altså nu ved jeg ikke hvor åbent du snakker om den slags, men på en side, hvor der på et tidspunkt var en lang tråd med inspirerende billeder af folk, der havde kæmpet en flot kamp.. Forstår du?

Anmeld

25. juni 2011

Mira0911

TbCp skriver:

Det er altså også nogen rigtig gode billeder... 

Anmeld

25. juni 2011

Isabella_mor

MorTilJanuar skriver:

Synes det er super sjovt at få taget billeder med en fotograf  heheh mine bedste er dog fra en strandtur uden så meget tøj så de kommer ikke liiiiiige ind her 

min kæreste tager også en masse billeder af mig, men han er ik så god til at sige gør sådan, eller din arm mangler eller ret lige op eller sådan noget... når man ikke har prøvet særlig mange gange er det fanme svært syntes jeg... især med en fotograf der ikke tænker over motivet, men mere over lyssætningen. men han har da taget mine fotos da jeg var gravid, de blev rigtig gode

Anmeld

25. juni 2011

Wimmie

Det kommer bag på mig, for det er da så tydeligt du er smuk

Altså nu ved jeg ikke hvor åbent du snakker om den slags, men på en side, hvor der på et tidspunkt var en lang tråd med inspirerende billeder af folk, der havde kæmpet en flot kamp.. Forstår du?

Ah, det må naturligvis være Madlog så

Jojo, det er skam ingen hemmelighed at jeg har smidt en god bunke kilo - ligesom dig (vi er seje er vi &nbsp

Og tak igen

Anmeld

25. juni 2011

Isabella_mor

TbCp skriver:

det sidste er bare super godt.. elsker den måde lyset kommer ind i øverste hjørne.. og dit udtryk. så fredeligt

Anmeld

25. juni 2011

Caroline86

her nogle billeder som betyder RIGTIGT meget for mig

Jeg var syg de fleste af mine teenageår et halvt år inden jeg skulle blive student blev jeg indlagt med et nyt angreb... Jeg kæmpede og kæmpede og kæmpede og på trods af 3 mdr. indlæggelse lykkedes det mig at få min hue sammen med resten af min klasse i 2005

Ja... billederne af Laura og mig giver vel næsten sig selv? Mit livs største bedrift

Jamen jeg kunne blive ved, men begrænser mig med de 3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. juni 2011

Mira0911

Mettefpigen skriver:

Selv tak da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.