Det bedste af dig selv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2011

Frøken J.

Wimmie skriver:

Ah, det må naturligvis være Madlog så

Jojo, det er skam ingen hemmelighed at jeg har smidt en god bunke kilo - ligesom dig (vi er seje er vi &nbsp

Præææcis! Er det ikke længe siden du kom i mål? Jeg mindes at jeg kiggede den tråd og så dig i min første tid derinde, og det er jo efterhånden længe siden! (April 2010 startede jeg). 

Og ja, vi er mega seje! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

TbCp

isabellamor skriver:

det sidste er bare super godt.. elsker den måde lyset kommer ind i øverste hjørne.. og dit udtryk. så fredeligt

1000 tak

Det var en skøn, fredelig sommerdag hvor vi havde fri

Anmeld

25. juni 2011

Mimic

Caroline86 skriver:

her nogle billeder som betyder RIGTIGT meget for mig

Jeg var syg de fleste af mine teenageår et halvt år inden jeg skulle blive student blev jeg indlagt med et nyt angreb... Jeg kæmpede og kæmpede og kæmpede og på trods af 3 mdr. indlæggelse lykkedes det mig at få min hue sammen med resten af min klasse i 2005

Ja... billederne af Laura og mig giver vel næsten sig selv? Mit livs største bedrift

Jamen jeg kunne blive ved, men begrænser mig med de 3

Det sidste billede er VIDUNDERLIGT..., super godt fanget

Anmeld

25. juni 2011

Caroline86

Mimic skriver:

Det sidste billede er VIDUNDERLIGT..., super godt fanget

1000 tak

farmand var hurtig på aftrækkeren da Laura og jeg kiggede på/aede en rhododendron busk

Anmeld

25. juni 2011

Wimmie

Frøken J. skriver:

Præææcis! Er det ikke længe siden du kom i mål? Jeg mindes at jeg kiggede den tråd og så dig i min første tid derinde, og det er jo efterhånden længe siden! (April 2010 startede jeg). 

Og ja, vi er mega seje! 

Jo, jeg nåede målet på de 60 kg i 2009 - lige op til mit bryllup. De fleste kilo smed jeg dog i 2000-2001 men tog så lidt på igen og så videre... (den dumme yoyo-vægt, hehe)

Og ja, den tråd på madlog var super inspirerende

Det er denne nu også; jeg synes det er dejligt med sådan en anti-jantelovs-billedtråd hvor folk rent faktisk tør ligge billeder op og sige at de er stolte af dem

Anmeld

25. juni 2011

An&Jo

Mettefpigen skriver:

Det gør det 100%!! Jeg skal også i gang når jeg er færdig med graviditeten.. Blev operereret under min fod for 1 års tid siden ca og kunne ikk lave EN FIS i ca 2 måneder så tog ca 15 kg på... Blev ikk "tyk" eller noget for det satte sig sådan over det hele hvis man kan kalde det for det... Men kunne tydelig se det!!... (Synes jeg selv)... Blev fyret da jeg blev udlært lidt efter så ledte og ledte efter arb, og kunne bare ikk finde noget... Så havde slet ikk motivationen... Så da jeg endelig fandt noget så ville jeg i gang igen, men arbejdede seriøst dag ind og ud... Haha.. Så nu vil jeg sku i gang efter graviditeten...  Vil sku ned på min "normalvægt"!! Kan godt se når man ser på billeder at det er 100% det jeg vil

kender godt det der med tiden.. :/

MEN en dag bestemte jeg mig for at NU skulle der altså ske et eller andet.. især efter at jeg oplevede og gå ind i en only butik og få afvide at de altså ikke havde over str 40!! der fik jeg nok af det og tog mig sammen, og er egentlig ikke på kur, jeg har bare skåret ned på mine portioner og går ikke 2 gange mere, og gør jeg det så går der 20min mellem hver tallerken fuld..

og så masser af motion..

Anmeld

25. juni 2011

Mettefpigen

An&Jo skriver:

kender godt det der med tiden.. :/

MEN en dag bestemte jeg mig for at NU skulle der altså ske et eller andet.. især efter at jeg oplevede og gå ind i en only butik og få afvide at de altså ikke havde over str 40!! der fik jeg nok af det og tog mig sammen, og er egentlig ikke på kur, jeg har bare skåret ned på mine portioner og går ikke 2 gange mere, og gør jeg det så går der 20min mellem hver tallerken fuld..

og så masser af motion..

Jaa sådan havde jeg det også inden jeg jeg blev gravid.. Har altid haft lidt brede hofter så var en str 38... Men røg op i en 42 og nogengange 44 og da jeg skulle finde sorte arbejdedsbukser brød jeg næsten sammen for kunne ikk finde nogen nogle steder.... Det er nok altid sværest at indse det og selvfølgelig komme igang... Men jeg vil gøre ligesom dig.. For jeg skal ALDRIG på slankekur.. Det ved jeg at jeg ikk vil kunne holde.. Men vil også skære ned på det jeg spiser også spise en masse frugt og grøntsager også en masse motion  Overvejer at starte på noget dans f.eks

Anmeld

25. juni 2011

Frøken J.

Wimmie skriver:

Jo, jeg nåede målet på de 60 kg i 2009 - lige op til mit bryllup. De fleste kilo smed jeg dog i 2000-2001 men tog så lidt på igen og så videre... (den dumme yoyo-vægt, hehe)

Og ja, den tråd på madlog var super inspirerende

Det er denne nu også; jeg synes det er dejligt med sådan en anti-jantelovs-billedtråd hvor folk rent faktisk tør ligge billeder op og sige at de er stolte af dem

Hehe ja, det er vidst den typiske op-og-ned-i-vægt historie! Tror de fleste, der har kæmpet med vægten, kender den

Men jeg er helt enig! Kunne også sagtens selv finde flere billeder frem. Nogen gange kan man ikke undgå at blive lidt narcissistisk Det er meget rart lige at fremhæve det positive i de perioder hvor man måske ikke føler sig helt top-gravid-lækker  

Anmeld

25. juni 2011

Lilje82

Et par af mig.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. juni 2011

An&Jo

Mettefpigen skriver:

Jaa sådan havde jeg det også inden jeg jeg blev gravid.. Har altid haft lidt brede hofter så var en str 38... Men røg op i en 42 og nogengange 44 og da jeg skulle finde sorte arbejdedsbukser brød jeg næsten sammen for kunne ikk finde nogen nogle steder.... Det er nok altid sværest at indse det og selvfølgelig komme igang... Men jeg vil gøre ligesom dig.. For jeg skal ALDRIG på slankekur.. Det ved jeg at jeg ikk vil kunne holde.. Men vil også skære ned på det jeg spiser også spise en masse frugt og grøntsager også en masse motion  Overvejer at starte på noget dans f.eks

slankekur og mig er bare heller ikke en god kombination, så fik rådet omkring at skære ned på det jeg indtog, og det gjorde jeg..

jeg går ca 8km om dagen i alt, så det giver jo en del, og så går jeg en tur i fitnesscenteret når jeg lige kan nå det..

det sværeste er at indse det ja.. :/ men det bedste er når man er ved vejs ende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.