Det bedste af dig selv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2011

Mettefpigen

An&Jo skriver:

slankekur og mig er bare heller ikke en god kombination, så fik rådet omkring at skære ned på det jeg indtog, og det gjorde jeg..

jeg går ca 8km om dagen i alt, så det giver jo en del, og så går jeg en tur i fitnesscenteret når jeg lige kan nå det..

det sværeste er at indse det ja.. :/ men det bedste er når man er ved vejs ende..

Jaa  Men skønt at du er ved at være der  Stort tillykke igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

TineA

Wauw, det var svært at finde nogle billeder, som en ikke SKRIGER "Jeg er 16 og stiv", haha.. Ellers er det bare "mor-billeder", som man ser ud, når det er værst - eller ellers er de ikke stuerene nok at at poste her  dét vil jeg gerne spare Jer for! Haha..

So here we go..

1 - hjemmemanipuleret

2 - Nov. 2009

3 . Sensation, ´09, mener jeg.. Ellers ´08

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. juni 2011

Wimmie

Frøken J. skriver:

Hehe ja, det er vidst den typiske op-og-ned-i-vægt historie! Tror de fleste, der har kæmpet med vægten, kender den

Men jeg er helt enig! Kunne også sagtens selv finde flere billeder frem. Nogen gange kan man ikke undgå at blive lidt narcissistisk Det er meget rart lige at fremhæve det positive i de perioder hvor man måske ikke føler sig helt top-gravid-lækker  

Nemlig - hehe

Jeg kunne nok også finde flere billeder nu - jeg har endda lavet en mappe på computeren med de billeder af mig selv som jeg er glad for - selvom det er lidt trist at se på dem for tiden mens ens krop bare eksploderer i graviditet

Især når jeg ser på alt det fine sommertøj jeg købte sidste år og som jeg ikke kan passe i år.

Anmeld

25. juni 2011

132319

I wish I could turn back time: 

...Dengang var jeg selvfølgelig langt fra tilfreds 

Dette er taget kort tid før jeg blev gravid, hvor jeg havde et stort ønske om at tabe mig 10 kg, but why?

...........Nu har jeg absolut intet at være stolt af...

Anmeld

25. juni 2011

Wimmie

132319 skriver:

...Dengang var jeg selvfølgelig langt fra tilfreds 

Dette er taget kort tid før jeg blev gravid, hvor jeg havde et stort ønske om at tabe mig 10 kg, but why?

...........Nu har jeg absolut intet at være stolt af...

Wow - smukke billeder

Sikke nogle fantasiske øjne

Anmeld

26. juni 2011

132319

Wimmie skriver:

Wow - smukke billeder

Sikke nogle fantasiske øjne

Tak  -Og ikke mindst, super godt fotograf-arbejde 

Anmeld

26. juni 2011

Wimmie

Tak  -Og ikke mindst, super godt fotograf-arbejde 

Hehe, også dét - men fotografen skal jo have noget at arbejde med

Er det en professionel fotograf?

(i øvrigt er der noget "ung Alanis Morissette" over dig på billede 3)

Anmeld

26. juni 2011

Wimmie

Doh! Kan se at fotografens navn står under billederne.... sorry, jeg er træt

Anmeld

26. juni 2011

132319

Wimmie skriver:

Hehe, også dét - men fotografen skal jo have noget at arbejde med

Er det en professionel fotograf?

(i øvrigt er der noget "ung Alanis Morissette" over dig på billede 3)

Det er ikke prof fotografer men nogle der hyggede sig med lidt amatørjobs i sin tid og brugte mig som "forsøgskanin" 

Sjovt, lige vedr. billede 3, så blev jeg kontaktet af et pladeselskab der ville bruge det som albumcover. Det ville fotografen dog desværre ikke gå med til, da det så betød at de ville få alle rettighederne til det. Ærgerligt, det havde ellers været sjovt 

Anmeld

26. juni 2011

132319

132319 skriver:

Det er ikke prof fotografer men nogle der hyggede sig med lidt amatørjobs i sin tid og brugte mig som "forsøgskanin" 

Sjovt, lige vedr. billede 3, så blev jeg kontaktet af et pladeselskab der ville bruge det som albumcover. Det ville fotografen dog desværre ikke gå med til, da det så betød at de ville få alle rettighederne til det. Ærgerligt, det havde ellers været sjovt 

Og nu er det mig der er træt, det er billede 2 jeg blev kontaktet omkring, hehe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.