Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MorTilJanuar skriver: hihi tak Lad mig se de billeder af dig du er mest stolte af
hihi tak
Lad mig se de billeder af dig du er mest stolte af
Det er mandens computer så skulle lige finde dem poå face da han ikk gider at have en masse billeder på den... Så det er kun et par stykker for de andre billeder ligger på den anden com som er ved at blive ordnet....
Det ene billeder er fra jeg blev udlært som tjener så derfor jeg er stolt af billedet , det andet er sådan som jeg ser ud nu med mave Og de andre er fra før jeg tog "nogle" kg på.... Hihi.. Synes bare at jeg ser skøn og glad ud på dem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er I alle bare skønne at se på
Selvom man er mor kan man vel godt drikke bacardi breezer
Valle81 skriver: Åhh jeg har ikke mange billeder af mig selv - flygter altid:0)Her er lidt jeg tør vise frem:0) Det 1 er mig og Arthur taget for nogle dage siden:0) De næste to er et par år gamle Det sidste er taget den 19/03-2011 til vores bryllup - er højgravid - fødte lidt over 3 uger efter billedet blev taget:0)
Åhh jeg har ikke mange billeder af mig selv - flygter altid:0)Her er lidt jeg tør vise frem:0)
Det 1 er mig og Arthur taget for nogle dage siden:0)
De næste to er et par år gamle
Det sidste er taget den 19/03-2011 til vores bryllup - er højgravid - fødte lidt over 3 uger efter billedet blev taget:0)
Du er bestemt ikke den eneste som flygter fra kameraet...
Mira0911 skriver: Elsker disse billeder!
Elsker disse billeder!
Jaa blitzen gør at man fokuserer direkte på øjnene Super godt
lige pt dem jeg kunne finde...
dobbelkonfekt..!!!!!!!!!
Nalle skriver: 1. Fra 2009. 2. Fra 2011. 3. Fra 2010.
1. Fra 2009.
2. Fra 2011.
3. Fra 2010.
Supet flotte øjne du har
isabellamor skriver: lige pt dem jeg kunne finde...
Hvem har taget dit første billed??
Mettefpigen skriver: Jaa blitzen gør at man fokuserer direkte på øjnene Super godt
Tak...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128