Det bedste af dig selv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2011

Mettefpigen

An&Jo skriver:

vil da gerne vise mig selv.. er nemlig stolt af det arbejde jeg har lagt i min krop det sidste stykke tid og derfor får i lige et før og efter billede..

det billede hvor jeg sidder med en fyr (min nevøs far) er fra november 2010, og det billede hvor jeg skal forestille en kanin er fr karnevallet i maj 2011

jeg mangler lige et par kg mere og så skal der ikke ændres mere..

Wauw  Du ser bare r*v godt ud  Tillykke med resultatet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

Isabella_mor

MorTilJanuar skriver:

Hvem har taget dit første billed?? 

det har min søster med kærestens kamera, og s¨har min kæreste redigeret dem på photoshop ..

Anmeld

25. juni 2011

Frøken J.

MorTilJanuar skriver:

Synes det er trist med alle de der " hvad vil du ændre ved dig selv" der så ofte kommer op, men det skal der jo være plads til 

Men lad os få en billedrunde med de billeder af jer selv i er mest stolte af.. 

1. Fra min festglade periode, hvor jeg var både DKBN nattelivsfotograf og bartender. Good times!

2. Et billede som jeg synes er meget MIG. Altså sådan.. Eftertænksom, naturlig.. Just me!

3. En anden festglad periode, hvor jeg var bartender/garderobepige. Oh, the days!

4. Et "modelbillede" (lad os bare kalde det det). Min idiot-fucking-utro-møgsvin af en x-kæreste var fotograf, og fangede dette skud af mig  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. juni 2011

Carl-Emil's mor

isabellamor skriver:

det har min søster med kærestens kamera, og s¨har min kæreste redigeret dem på photoshop ..

Det er super fedt fanget 

Anmeld

25. juni 2011

Mettefpigen

Mira0911 skriver:

Tak... 

Er da bare ærlig!! Man skal også kunnne rose andre når man "ser" noget godt

Anmeld

25. juni 2011

Carl-Emil's mor

Frøken J. skriver:

1. Fra min festglade periode, hvor jeg var både DKBN nattelivsfotograf og bartender. Good times!

2. Et billede som jeg synes er meget MIG. Altså sådan.. Eftertænksom, naturlig.. Just me!

3. En anden festglad periode, hvor jeg var bartender/garderobepige. Oh, the days!

4. Et "modelbillede" (lad os bare kalde det det). Min idiot-fucking-utro-møgsvin af en x-kæreste var fotograf, og fangede dette skud af mig  

Du har sådan et varmt smil...

Et smil der ikke er for meget og ikke er for påsat (som mine billed-smil er &nbsp 

Anmeld

25. juni 2011

An&Jo

Mettefpigen skriver:

Wauw  Du ser bare r*v godt ud  Tillykke med resultatet

tusind mange tak..

vi til dimission på min søsters gymnasie igår og der var inviteret nogen med der ikke havde set mig siden januar og de kunne slet ikke kende mig..

Synes det er fedt når det er så tydeligt.. det gør bare at man godt kan holde til at kæmpe det ekstra.. og så er jeg bare blevet meget mere tilfreds med mig selv, og er stolt når jeg går ned af gaden nu og forsøger ikke at gemme mig væk.. det gør en del for selvtilliden

Anmeld

25. juni 2011

Mira0911

Mettefpigen skriver:

Er da bare ærlig!! Man skal også kunnne rose andre når man "ser" noget godt

Ja det er selvfølgelig rigtigt... Jeg er ellers den type som flygter fra kameraet normalt... 

Anmeld

25. juni 2011

Frøken J.

MorTilJanuar skriver:

Du har sådan et varmt smil...

Et smil der ikke er for meget og ikke er for påsat (som mine billed-smil er &nbsp 

Tak! Og jeg synes ikke dine smil virker påsat! Er især vild med dit første foto, du har et helt særligt glimt i øjet  

Anmeld

25. juni 2011

Nalle

Mettefpigen skriver:

Supet flotte øjne du har

Mange tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.