Hair Extensions?! hvor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2011

Chalala85

nvm skriver:

hov det faktisk ikke købt med krøller kom jeg lige i tanke om, har selv krøllet det på begge billeder...sorry det tænkte jeg slet ikke over. har kun prøvet at købe krøl og sy på clips

Så kan jeg nok også krølle det selv, mon ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

Loa

nvm skriver:

her er også lidt billeder af mit.

lidt forskellige farver og krøl eller ikke krøl

Er det dig på alle billederne? 

Hehe det ligner jo vidt forskellige mennesker.... Utrolig hvad hår kan gøre 

Anmeld

25. juni 2011

nvm

Loa skriver:

Er det dig på alle billederne? 

Hehe det ligner jo vidt forskellige mennesker.... Utrolig hvad hår kan gøre 

hihi ja det er mig, gennem årene

jamen hvad er så pæneste til mig??

Anmeld

25. juni 2011

nvm

Chalala85 skriver:

Så kan jeg nok også krølle det selv, mon ikke

sagtens det tar bare laaaang tid hehe

Anmeld

25. juni 2011

Chalala85

nvm skriver:

sagtens det tar bare laaaang tid hehe

hihi så må jeg sætte tiden af til det  by the way, krøller er helt klart lige dig, straigt er også fint men det giver dig noget med krøller

Anmeld

25. juni 2011

nvm

Chalala85 skriver:

hihi så må jeg sætte tiden af til det  by the way, krøller er helt klart lige dig, straigt er også fint men det giver dig noget med krøller

ja og det jo mega flot hvis du skal ud,eller bare gøre lidt ekstra ved dig selv

tak skal du ha'

har desværre ikke hår på nu, har ikke haft det på et godt stykke tid, men vil rigtig gerne ha det på igen.meget snart...

Anmeld

25. juni 2011

Loa

nvm skriver:

hihi ja det er mig, gennem årene

jamen hvad er så pæneste til mig??

Helt klart det mørke.....  Både det lige og det krøllede.....

Det billede hvor du har det lige hår, ser du meget sød og tilnærmelig ud (mærkeligt ordvalg egentlig) 

Det billede med det krøllede hår, ligner du sådan lidt mere en party babe, jeg ikke turde komme op og toppes med i byen

Så det lige til jobsamtaler og almindelig i hverdagen og det krøllede til festerne  

Anmeld

25. juni 2011

Chalala85

nvm skriver:

ja og det jo mega flot hvis du skal ud,eller bare gøre lidt ekstra ved dig selv

tak skal du ha'

har desværre ikke hår på nu, har ikke haft det på et godt stykke tid, men vil rigtig gerne ha det på igen.meget snart...

Ja det kunne jeg forestille mgi det er.. hihi du har det nok med håt som jeg har det med negle.. jeg savner dem når jeg ikke har dem på i længere tid.. så må jeg jo lige lægge et sæt.. og vupti så føler jeg mig meget mere hjemme og feminin

Anmeld

25. juni 2011

nvm

Loa skriver:

Helt klart det mørke.....  Både det lige og det krøllede.....

Det billede hvor du har det lige hår, ser du meget sød og tilnærmelig ud (mærkeligt ordvalg egentlig) 

Det billede med det krøllede hår, ligner du sådan lidt mere en party babe, jeg ikke turde komme op og toppes med i byen

Så det lige til jobsamtaler og almindelig i hverdagen og det krøllede til festerne  

hehe jeg tror det måden jeg har sat det op på, der hvor det er glat, så kan jeg godt se idt sød ud

jeg har også mørkt dagen idag, dog ikke sort, men brunligt

Anmeld

25. juni 2011

nvm

Chalala85 skriver:

Ja det kunne jeg forestille mgi det er.. hihi du har det nok med håt som jeg har det med negle.. jeg savner dem når jeg ikke har dem på i længere tid.. så må jeg jo lige lægge et sæt.. og vupti så føler jeg mig meget mere hjemme og feminin

hehe ja jeg vil sige siden jeg startede med at få hår på i 2004, der har jeg været afhængi af det.. men her efter jeg fik min 2 datter, der har jeg ikke ku klre at ha hår på, det irriterede mig når jeg ammede, hun rev i det osv. men nu SAVNER jeg det

århhh ville også gerne ha negle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.