Hair Extensions?! hvor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2011

Chalala85

Baby-støv skriver:

Det ved jeg ikk... Men du spørg bare om prisen og hvis de siger for meget.. Så siger du bare det har du hørt noget omkring 1200-1500 kr...

Men selv da jeg kom som "nybegynder" har de ikk prøvet a snyde mig...

Så burde de jo ikke kunne gå helt galt ihh nu glæder jeg mig jo helt kan man farve det? altså hvis man nu får lagt stiber i håret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

twinny

Chalala85 skriver:

Så burde de jo ikke kunne gå helt galt ihh nu glæder jeg mig jo helt kan man farve det? altså hvis man nu får lagt stiber i håret?

altså de anbefalder det ikk... Men jeg har nu gjort det alligevel bare med en ekstra pakke hårfarve... Og der har ingen problemer været...

Anmeld

25. juni 2011

Chalala85

Baby-støv skriver:

altså de anbefalder det ikk... Men jeg har nu gjort det alligevel bare med en ekstra pakke hårfarve... Og der har ingen problemer været...

ahh okay. Jeg må nok farve den inden så måske

Anmeld

25. juni 2011

twinny

Chalala85 skriver:

ahh okay. Jeg må nok farve den inden så måske

jaa hvis det er muligt, så gør det... De er vildt gode til at finde din farve både med striber og det hele... Jeg har aldrig haft en dårlig oplevelse derinde...

Anmeld

25. juni 2011

nvm

her er også lidt billeder af mit.

lidt forskellige farver og krøl eller ikke krøl

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. juni 2011

Chalala85

Baby-støv skriver:

jaa hvis det er muligt, så gør det... De er vildt gode til at finde din farve både med striber og det hele... Jeg har aldrig haft en dårlig oplevelse derinde...

ihhh det lyder bare såååå godt

Anmeld

25. juni 2011

Chalala85

nvm skriver:

her er også lidt billeder af mit.

lidt forskellige farver og krøl eller ikke krøl

WOW hvor er det flot. Jeg tror helt klart jeg skal have det med krøller.. det er sku lidt sexet

Anmeld

25. juni 2011

lisbethita

Chalala85 skriver:

Jaaaa.. i know.. men er begyndt at savne mit lange hår så meget

Nåååh....!!! Ja men så er det da great, at hair-extentions findes ! Held og lykke med det!

KRAM

Anmeld

25. juni 2011

nvm

Chalala85 skriver:

WOW hvor er det flot. Jeg tror helt klart jeg skal have det med krøller.. det er sku lidt sexet

hov det faktisk ikke købt med krøller kom jeg lige i tanke om, har selv krøllet det på begge billeder...sorry det tænkte jeg slet ikke over. har kun prøvet at købe krøl og sy på clips

Anmeld

25. juni 2011

Chalala85

lisbethita skriver:

Nåååh....!!! Ja men så er det da great, at hair-extentions findes ! Held og lykke med det!

KRAM

Jaaa jeg er også meget glad for det og takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.