Hair Extensions?! hvor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

Mille83

nvm skriver:

jeg er sikker på de har til alle farver.. jeg fik blandet i mit fordi de ikke havde en ens farvet der passede til...

det tager max 1 time..

ja de har krøllet..det iorden du spørg

Kan jeg be dig om at gøre besværet og sende mig deres adr, og evt. hjemmeside hvis de har sådan en? Pleaaaaace.........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

nvm

Mille83 skriver:

Kan jeg be dig om at gøre besværet og sende mig deres adr, og evt. hjemmeside hvis de har sådan en? Pleaaaaace.........

pyha det må jeg undersøge til imorgen for kender ikke adressen. jeg tager jo bare derind kigger ikke på nr osv hehe

Anmeld

18. juli 2011

Mille83

nvm skriver:

pyha det må jeg undersøge til imorgen for kender ikke adressen. jeg tager jo bare derind kigger ikke på nr osv hehe

Hvis du kan det vil du have en stjerne ved mig  Hehe.....Men ikke hvis det er for besværligt....

Anmeld

18. juli 2011

nvm

Mille83 skriver:

Hvis du kan det vil du have en stjerne ved mig  Hehe.....Men ikke hvis det er for besværligt....

jeg kan prøve

Anmeld

30. januar 2012

Mille83

nvm skriver:

Gammel tråd som jeg lige tager op igen  Jeg skal i kbh i weekenden - kan jeg bare tage forbi de der afro og tror du de har krøllet hår i lyst? Sorry hvis du ikke ved det, tænkte bare jeg lige ville spørge...

Anmeld

3. februar 2012

nvm

Mille83 skriver:

Gammel tråd som jeg lige tager op igen  Jeg skal i kbh i weekenden - kan jeg bare tage forbi de der afro og tror du de har krøllet hår i lyst? Sorry hvis du ikke ved det, tænkte bare jeg lige ville spørge...

Sorry mit sene svar men det går jeg i hvertfald udfra der er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.