Hair Extensions?! hvor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2011

Chalala85

ZamanogDania skriver:

Jeg vil os hav langt hår

så må du med mig ind og få lavet det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

An&Jo

Chalala85 skriver:

Det er også helt klart flottes efter min mening  

220,- tager jeg får det.

Jeg vil meget geren have negle på igen, og skal til Taastrup og være hos min kæreste det meste af juli, og så tænkte jeg om du måske havde tid til at lægge et sæt på mig i starten af juli måske??

Jeg savner mine negle, har ikke haft nogen på siden lige efter jeg blev gravid med min søn og han er altså 14 mdr nu.. :O

Anmeld

25. juni 2011

nvm

ZamanogDania skriver:

Jeg vil os hav langt hår

lads os ta ind og få sat på sammen smukke

Anmeld

25. juni 2011

Chalala85

An&Jo skriver:

Jeg vil meget geren have negle på igen, og skal til Taastrup og være hos min kæreste det meste af juli, og så tænkte jeg om du måske havde tid til at lægge et sæt på mig i starten af juli måske??

Jeg savner mine negle, har ikke haft nogen på siden lige efter jeg blev gravid med min søn og han er altså 14 mdr nu.. :O

Det kan vi sagtens finde ud af

Anmeld

25. juni 2011

An&Jo

Chalala85 skriver:

Det kan vi sagtens finde ud af

uhh det lyder godt..

du er nemlig billig i forhold til de priser jeg plejer at give.. plejer at give 600kr hos en kineser her i Aalborg, men de holder tilgengæld også sindsygt godt..

Anmeld

25. juni 2011

Chalala85

An&Jo skriver:

uhh det lyder godt..

du er nemlig billig i forhold til de priser jeg plejer at give.. plejer at give 600kr hos en kineser her i Aalborg, men de holder tilgengæld også sindsygt godt..

Det er også en ganske normal pris men jeg tager ikke mere fordi jeg godt kan lide det og ikke gør det så tit igen, men med tiden hvis der mange der skal have lavet kan det da godt være prisen stiger en anelse, men har ikke tænkt mig at komme op på 600,- det synes jeg er alt for dyrt.

synes nu også mine holder ret godt, et sted mellem 6-8uger hvis de self bliver passet

Anmeld

25. juni 2011

An&Jo

Chalala85 skriver:

Det er også en ganske normal pris men jeg tager ikke mere fordi jeg godt kan lide det og ikke gør det så tit igen, men med tiden hvis der mange der skal have lavet kan det da godt være prisen stiger en anelse, men har ikke tænkt mig at komme op på 600,- det synes jeg er alt for dyrt.

synes nu også mine holder ret godt, et sted mellem 6-8uger hvis de self bliver passet

passer altid mine negle når jeg har nogen på.. ellers er jeg ikek så god til at huske det desværre..

Men mine plejer at holde 6 uger ca, og det er på trods af en til tider hårdhændet behandling..

Anmeld

25. juni 2011

Chalala85

An&Jo skriver:

passer altid mine negle når jeg har nogen på.. ellers er jeg ikek så god til at huske det desværre..

Men mine plejer at holde 6 uger ca, og det er på trods af en til tider hårdhændet behandling..

Jamen så skal de nok holde et godt stykke tid men skriv en pm til mig nå du lander i taastrup så finder vi ud af det

Anmeld

25. juni 2011

An&Jo

Chalala85 skriver:

Jamen så skal de nok holde et godt stykke tid men skriv en pm til mig nå du lander i taastrup så finder vi ud af det

det gør jeg da lige..

eller også får du en besked på facebook..

spurgte dig nemlig til råds om hvilket sæt jeg skulle købe på din side, og har stadig ikke bestemt mig..

Anmeld

25. juni 2011

Chalala85

An&Jo skriver:

det gør jeg da lige..

eller også får du en besked på facebook..

spurgte dig nemlig til råds om hvilket sæt jeg skulle købe på din side, og har stadig ikke bestemt mig..

Nååh ja det er rigtigt  Hvis jeg lægger på dig i firmaet så kan du jo se de produkter jeg har derude, det giver dig måske et bedre overblik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.