Hair Extensions?! hvor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2011

Chalala85

numsefisk skriver:

Det er lim.

Det bliver limet fast i små totter et par mm fra hovedbunden.

Det holder godt og det kan give et rigtig pænt hår, igen hvis det rigtige er gjort.

Kan ikke lige huske hvad det hedder nu, men når man er færdig med det, kan du selv ved hjælp af en veninde tage det ud, eller få det gjort i salon.

Altså alle der siger at det ikke slider på håret, de lyver, for det gør alle metoder, men passer du det ordenligt, så har man stadig pænt hår efter

Okay :-) Jeg har en veninde der laver det der hot fusion så overvejer lidt at prøve det. Kan man farve hår når man har det i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

nvm

Chalala85 skriver:

er flette metoden god og hvad koster det?

det kommer an på hvilken biks du tar, fordi de tar tit røven på dem der ikke har "forstand" på priserne og sådan...

i den ene gir jeg 200 kr pr bane( tar altid 2 baner) og 450 for en pakke hår,det hår der blir tilbage tar jeg med hjem og syr på clips.

men der selvf forskelligt hår og kvalitet på håret, jeg tager noget af det billigste, men synes det ganske udemærket har da haft det på op til 3-4 mdr.

jegkan bedst li den metode da alt andet jeg har prøvet river mit hår af og ødelægger det

Anmeld

25. juni 2011

Chalala85

nvm skriver:

det kommer an på hvilken biks du tar, fordi de tar tit røven på dem der ikke har "forstand" på priserne og sådan...

i den ene gir jeg 200 kr pr bane( tar altid 2 baner) og 450 for en pakke hår,det hår der blir tilbage tar jeg med hjem og syr på clips.

men der selvf forskelligt hår og kvalitet på håret, jeg tager noget af det billigste, men synes det ganske udemærket har da haft det på op til 3-4 mdr.

jegkan bedst li den metode da alt andet jeg har prøvet river mit hår af og ødelægger det

puha det lyder som en jungle hehe.. jeg aner jo asshole om det så de tager jo nok røven på mig

Jeg skal have nogen til at sætte det på... duer ikke til selv at skulle gøre det hehe..

Skal man flette det om natten?!

Anmeld

25. juni 2011

nvm

Chalala85 skriver:

puha det lyder som en jungle hehe.. jeg aner jo asshole om det så de tager jo nok røven på mig

Jeg skal have nogen til at sætte det på... duer ikke til selv at skulle gøre det hehe..

Skal man flette det om natten?!

har lagt billede ind af det nu.

på billede 1 sådan fletter de, og så blir håret syet på de fletninger de laver.

billede 2 det her er en pakke hår..

man kan væger flere baner,hvis det ønskes, også alt efter hvor tykt hår man selv har.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. juni 2011

Chalala85

nvm skriver:

har lagt billede ind af det nu.

på billede 1 sådan fletter de, og så blir håret syet på de fletninger de laver.

billede 2 det her er en pakke hår..

man kan væger flere baner,hvis det ønskes, også alt efter hvor tykt hår man selv har.

okay, det ser nu meget smart ud med det der sygning. Og det løsner sig ikke?!

Anmeld

25. juni 2011

nvm

hmm så ta gasværksvej nr 1 mener jeg det er og så  skal du bare sige du vil ha 2 baner for 900 kr fx.

hvis man spørger HVAD KOSTER DET AT FÅ HÅR PÅ, så kan de finde på at sige 2500-3500 og det må du endelig ikke gi

Anmeld

25. juni 2011

nvm

Chalala85 skriver:

okay, det ser nu meget smart ud med det der sygning. Og det løsner sig ikke?!

i starten er det mega stramt, nogle får hovedepine af det, jeg gør ikke

men de vokser ned af og vil følges bedre efter et par uger

nej det gør det ikke, de gode til deres job og hurtige

Anmeld

25. juni 2011

Chalala85

nvm skriver:

hmm så ta gasværksvej nr 1 mener jeg det er og så  skal du bare sige du vil ha 2 baner for 900 kr fx.

hvis man spørger HVAD KOSTER DET AT FÅ HÅR PÅ, så kan de finde på at sige 2500-3500 og det må du endelig ikke gi

okay, det må jeg vidst begive mig ud i så hehe

Anmeld

25. juni 2011

Chalala85

nvm skriver:

i starten er det mega stramt, nogle får hovedepine af det, jeg gør ikke

men de vokser ned af og vil følges bedre efter et par uger

nej det gør det ikke, de gode til deres job og hurtige

Så skal det nok gå jo, tusind tusind tak for din hjælp. Så må jeg være lidt hård i filten når jeg kommer derind

Anmeld

25. juni 2011

nvm

Chalala85 skriver:

Så skal det nok gå jo, tusind tusind tak for din hjælp. Så må jeg være lidt hård i filten når jeg kommer derind

ja det skal du være hehe. hvis de ved man er ny så tager de overpris

i staren gav jeg selv 1500 mener jeg,indtil jeg fandt ud af nogen jeg kendte gav mindre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.