Lignede jeres fødsel jeres mors?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2011

Isabella_mor

SanneBoe skriver:

Det betyder at bebs ska ud NU, du er i fuld bedøvelse og faderen må ikke komme med

årh puha,, sikke en omgang.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

Risen

Min ligende meget. Først vand afgang og derefter styrtveer uden de veer med 10-15 min mellemrum. Startede hårdt 

Anmeld

25. juni 2011

Hvem?

isabellamor skriver:

årh puha,, sikke en omgang.. 

Ja, det var rigtig hårdt og især fordi jeg allerede havde lagt i 22 timer, husker dog intet fra kejsersnittet eller hele dagen efter.

Anmeld

25. juni 2011

sarahb

nej det har ingen af dem gjort.. Den første alt for lang tid i forhold til hendes og nummer 2 alt for hurtig i forhold til hendes.

Anmeld

25. juni 2011

Isabella_mor

SanneBoe skriver:

Ja, det var rigtig hårdt og især fordi jeg allerede havde lagt i 22 timer, husker dog intet fra kejsersnittet eller hele dagen efter.

nej det kan jeg godt forstå. fik selv kejsersnit dog var jeg ved bevidsthed, men da jeg var så udmattet, have haft veer i 3½ døgn. så jeg husker næsten ikke særlig meget... 

Anmeld

25. juni 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Min jordemor sagde til mig at jeg evt. kunne se på min mors første fødsel, og få et indtryk af hvordan min fødsel evt. kan være...Hmmm...Hun var indlagt med "formodet" veer i 2 døgn før hun fødte, og så gik hun 12 dage over tid I HOPE NOT! Hvad er jeres erfaringer med sammenligningen?

Ja den mindede faktisk om min mors fødsel 

Hun fik også graviditetsbetinget sukkersyge - og blev sat i gang før tid med flere timers veer. Her er forskellen bare at jeg endte med et akut kejsersnit 

Anmeld

25. juni 2011

Ellie79

Tja - lidt kan man godt sige. Jeg sad op så er født ved ks, og min datter sad også op og født ved ks. Nu venter jeg en lillebror og ser ud til at han vender rigtig så er spændt på hvordan fødslen forløber

Anmeld

25. juni 2011

Maja88

JEPS...min mor fik PKS og gjorde jeg også

Anmeld

25. juni 2011

twiggi

jep, på en prik.

hun gik 4 dage over tiden, fødte på 5 timer.

jeg gik 5 dage over of fra første ve til hun lå på maven gik der 3½ time

Anmeld

25. juni 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Nej, Min mor havde veer i længere tid end jeg, fra 1 vee til jeg havde min baby på maven tog det 1 ½ time  Og den anden fødsel tog 5 timer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.