Lignede jeres fødsel jeres mors?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2011

dukke

Da min mor fik mig tog hendes fødsel 4 timer hun fik 1 sting ude hun gik 4 dage over termin.

Jeg havde veer i 4 døgn og fødte 20 timer efter vandet gik jeg fik 13 sting oppe og 4 uden jeg gik 10 dage over termin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

LotteGabriella

Anonym skriver:

Min jordemor sagde til mig at jeg evt. kunne se på min mors første fødsel, og få et indtryk af hvordan min fødsel evt. kan være...Hmmm...Hun var indlagt med "formodet" veer i 2 døgn før hun fødte, og så gik hun 12 dage over tid I HOPE NOT! Hvad er jeres erfaringer med sammenligningen?

Min mor kan ikke selv føde, desværre - og hendes første fødsel endte i akut kejsersnit under fuld narkose 

Jeg snakkede derfor meget med JM om det, og alt blev gjort klart til kejsersnit, så det i det mindste ikke skulle ende i et akut ét!

Jeg fødte dog selv, men havde hun været større (hun var 3.230 gr.), havde jeg nok ikkke kunne føde selv

Anmeld

25. juni 2011

Fenja09

Anonym skriver:

Min jordemor sagde til mig at jeg evt. kunne se på min mors første fødsel, og få et indtryk af hvordan min fødsel evt. kan være...Hmmm...Hun var indlagt med "formodet" veer i 2 døgn før hun fødte, og så gik hun 12 dage over tid I HOPE NOT! Hvad er jeres erfaringer med sammenligningen?

Har desværre ikke erfaring med fødsel endnu, men vi fik det samme af vide på FG her forleden. Vi var til et info møde for at se FG og der fortalte jordemødrene også, at vi måske kunne berolige os selv med, at hvis vores mødre havde haft en let fødsel, så fik vi det nok også selv.

Jeg kan så kun håbe på at jeg får en fødsel, som min mor. Hun fødte mig (den første) på 5 timer inkl veer og med min søster tog det 4 timer inkl. Hun bristede ikke nogle af gangene. Min mormor har haft 7 fødsler - alle nemme, eller som hun har sagt " at føde er som at smutte mandler"   

/Fenja

Anmeld

25. juni 2011

B&J

min fødsel ligner let ikke min mor så håber da heller ikke din kommer til at ligne din mors

Anmeld

25. juni 2011

MIWULA

Ja for min søster gjorde det eller vil nok hellere sige min søsters 2 var nok hurtigere end min mors 4 har været.  Men min næææh nej overhoved ikk havde en lorte fødsel. hehe.

Anmeld

25. juni 2011

SussieThyssen

Vi kan vist konstatere på de 3 første sider af denne tråd, at jordemødrene overhovedet ikke har ret...jeg heller ikke hvor de har den ide fra.
Der er ikke to fødsler, der er ens..heller ikke ens egne

Anmeld

25. juni 2011

Corn

Anonym skriver:

Min mor gik 14 dage over tid, jeg fødte 36+0

Så ingen sammenligning overhovedet...

Anmeld

25. juni 2011

NinaNymannMadsen

jeg er så en af de få der kan sige at min fødsel af min datter lignede den fødsel min mor havde med mig.
mærkede intet dagen før overhovedet, vågner om natten ved at vandet er gået og så kom veerne og 6½ time senere havde jeg min datter i armene og det samme med min mor begge gange.
dog er jeg selv født 19 dage før tid og min datter kom en uge før termin så.

er spænt på at se hvordan den her fødsel bliver til oktober, for med min søster gik min mor 4 dage over termin.

Anmeld

25. juni 2011

Muffinmus

nope, ingen af mine lignede min mors 2 fødsler:-)Så her holdt den ikke.

Anmeld

25. juni 2011

Rosa

Her lignede den egentlig meget godt. Min mor lå  fødsel med mig ca. 10 timer og jeg selv alte 9 timer og 20 min fra den første ve.  Vi fik begge et par sting (jeg fik vidst 5 og hun 2-3 stykker). Gode fødsler begge to, kun dejlige minder om et smertehelvede man alligevel kommer igennem ve for ve. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.