Lignede jeres fødsel jeres mors?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2011

Chr-Hei

Min fødsel lignede SLET ikk min mors og det var utrolig heldigt for min mor altså.. JEg ville gerne have haft en fødsel som min mor i stedet for så uheldig jeg har været... (:

Har dog hørt man kan kigge lidt efter med om man går over termin eller ikk men ved ikke om det er endnu en skrøne.. Jeg blev sat igang på terminsdagen og min mor gik 2-4 dage over tid såå...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

Anonym trådstarter

TUSIND tak for alle jeres gode svar! Jeg mener også at kunne konstaterer at de fleste på denne tråd, IKKE har haft en fødsel som deres mødre...Det beroligere mig faktisk en del! Tak for jeres svar!

Anmeld

25. juni 2011

Mathilde

Ja her lignede det faktisk en hel del... Men tror ikke du skal gå og frygte noget, for i er to forskellige mennesker og to fødsler er ikke ens. Måske bliver det helt anderledes for dig

Anmeld

25. juni 2011

Hvem?

Anonym skriver:

Min jordemor sagde til mig at jeg evt. kunne se på min mors første fødsel, og få et indtryk af hvordan min fødsel evt. kan være...Hmmm...Hun var indlagt med "formodet" veer i 2 døgn før hun fødte, og så gik hun 12 dage over tid I HOPE NOT! Hvad er jeres erfaringer med sammenligningen?

Sorry to say, men Jeps.

Min mor lå med veer i 24 timer og endte i akut kejsersnit, med hendes den første.

Jeg lå med min den første med veer i 22 timer og endte i rødt akut kejsersnit.....

Anmeld

25. juni 2011

Diana...

Nope det gjorde ingen af dem. 

Anmeld

25. juni 2011

Miss T

NEJ på ingen måde og jeg har haft to fødsler.

Anmeld

25. juni 2011

Isabella_mor

ja det gjorde den lidt..

altså det var ikke de samme grunde der var til. men jeg fik akut kejsersnit med min søn og det samme fik min mor med min lillebror...

så der kan være noget om det... 

men det er aldrig 100% at det er det samme, fordi at der aldrig er en graviditet eller en fødsel der er ens.. 

Anmeld

25. juni 2011

Isabella_mor

SanneBoe skriver:

Sorry to say, men Jeps.

Min mor lå med veer i 24 timer og endte i akut kejsersnit, med hendes den første.

Jeg lå med min den første med veer i 22 timer og endte i rødt akut kejsersnit.....

rødt akut kejsersnit? hvad betyder det...

Anmeld

25. juni 2011

maryjane

Kan kun sige at det HÅBER jeg ikke den kommer til, ihvertfald ikke min mors første.

Min storebror blev hele 43 uger i maven. Og det blev KS. Meeen det kan nok heller ikke lade sig gøre i dag.

Anmeld

25. juni 2011

Hvem?

isabellamor skriver:

rødt akut kejsersnit? hvad betyder det...

Det betyder at bebs ska ud NU, du er i fuld bedøvelse og faderen må ikke komme med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.