Hvad hårfarve har du nu? (gravide)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

***S***

Katte87 skriver:

Ja, det tænker jeg godt nok også tit og ofte!

Glæder mig meget til at få ensfarvet, flot og livligt hår

Men lige nu venter noget bedre, vores små babyer!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Julymama

Anonym skriver:

Ja desværre, chokoladebrunt med lyse udgroninger nu det ligner man er lidt skaldet. 

Jaaa, eller gråhåret .. det er ikke fedt 

Anmeld

23. juni 2011

***S***

Anonym skriver:

Jeg har chokoladebrunt, med hvide udgroninger (mit eget er meget lyst) så det ligner jeg er skaldet kan slet ikke have det i hestehale

Øv!! Har du snakket med en frisør om det?? Måske de kan hjælpe dig??

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

Julymama skriver:

Jaaa, eller gråhåret .. det er ikke fedt 

Præcis! det så nedern

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

***S*** skriver:

Øv!! Har du snakket med en frisør om det?? Måske de kan hjælpe dig??

nej ikke rigtig, tør ikke satse på at få farvet hår og så der sker den bette noget men øv hvor er jeg træt af det lige nu,

Anmeld

23. juni 2011

Julymama

Anonym skriver:

nej ikke rigtig, tør ikke satse på at få farvet hår og så der sker den bette noget men øv hvor er jeg træt af det lige nu,

Det kan heller ikke betale sig at spørge en frisør til råds. Jeg spurgte min, og hun sagde med det samme at hun ikke måtte råde mig til at farve mit hår. Og jeg har selv undersøgt det på nettet, og fundet alt muligt omkring det kan fremkalde blærekræft osv osv.. det er ikke noget man gider at tage chancen med når det handler om ens barn.. men lige siden min udvoksning blev rigtig slem (over 5 cm) såå har jeg bare haft håret i en knold, og pandehåret tilbage med hårnåle .. riiiigtig kedelig frisure , og jeg er blevet virkelig træt af at kigge på mig selv i spejlet med den hver gang jeg skal ud, men det skjuler udvoksningen, også ligner det at jeg bare har fået farvet nogle nedern striber (sir min mor i hvert fald hehe ) .. det kunne du jo også prøve

Anmeld

23. juni 2011

Ka+Ma=Be

***S*** skriver:

Men lige nu venter noget bedre, vores små babyer!!

Det jo det!!!  

Anmeld

23. juni 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Okay det forfærdeligt når man får en hårfarve der er alt andet end det man forventede!

Især når man har spyttet så mange penge i projektet

Men valgte selv at gå væk fra blond fordi jeg vidste at den dag jeg blev gravid ville jeg ikke farve mere og jeg gad IKKE have kæmpe udgroning...

Nu er mit eget hår vokset godt frem, men så stor er farve forskellen heldigvis ikke

Anmeld

23. juni 2011

***S***

Anonym skriver:

Forstår dig godt!!

Håber du finder en løsning.

Anmeld

23. juni 2011

NinaNymannMadsen

fik før jeg fandt ud af jeg var gravid farvet mit hår mørkebrunt og har normalt leverpostejsfarvet. så de var nogenlunde tæt på hinanden. man kan da se udgroningen men det er ikk slemt men det kommer jo nok jo mere der vokser ud.
du kan jo selv se her at det ikk er slemt. ved ikk om man overhovedet kan se det på billed. men kan da lige sætte ind af hvor det lige er blevet farvet og så et fra i forgårs eller sådan noget.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.