Hvad hårfarve har du nu? (gravide)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.802 visninger
52 svar
0 synes godt om
23. juni 2011

Anonym trådstarter

Tænkte lidt på, dem der farvede sit hår enten blond, sort eller rødt før graviditeten (eller en anden farve der ikke er sin egen), hvordan er det blevet nu? er udgroningen blevet slem, og hvad gør i ved den? har i evt billede? krammer.

& god Sankt Hans.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

***S***

Jeg var helt lys håret, inden jeg blev gravid. Min normale farve er lys "leverpostej"

Jeg fik farvet det brunt, hos en øko frisør da jeg fandt ud af jeg var gravid! Så jeg ikke fik den grimme udgroning!

Anmeld

23. juni 2011

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Tænkte lidt på, dem der farvede sit hår enten blond, sort eller rødt før graviditeten (eller en anden farve der ikke er sin egen), hvordan er det blevet nu? er udgroningen blevet slem, og hvad gør i ved den? har i evt billede? krammer.

& god Sankt Hans.

Puh, mit hår er nok det, som jeg vil betegne som multicolor
Mit hår er blevet meget mørkere af hormonerne, så udgroningerne er også meget tydligere.

Jeg prøvede at farve det for noget tid siden med sådan noget øko-graviditets-venligt hårfarve uden ammoniak og alt det andet skidt - dååårlig ide. Lortet virker elendigt

Så nu venter jeg bare til jeg har født og er færdig med at amme - og så bliver det farvet hos frisøren!

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

***S*** skriver:

Jeg var helt lys håret, inden jeg blev gravid. Min normale farve er lys "leverpostej"

Jeg fik farvet det brunt, hos en øko frisør da jeg fandt ud af jeg var gravid! Så jeg ikke fik den grimme udgroning!

heldigt nok! må man virkelig farve hår i graviditeten? troede det var nix pille.. 

Anmeld

23. juni 2011

chael

Anonym skriver:

& god Sankt Hans.

Uha, jeg blev farvet i starten af denne graviditet, jeg anede ikke jeg var gravid, så jeg gennemgik hele molevitten lørdag hos frisøren, hvor jeg fik den helt store tur.

Og om mandagen, stod jeg med en positiv test i hånden

Nå, men ja, der er kommet en udgroning og den må blive der indtil jeg har født. Jeg gør ikke noget ved det nu.

Nu er det sommer og når der forhåbenligt kommer mere sol, ja så bleger det jo også håret lidt.

JEg har fundet mine nye frisure jeg gerne vil have når jeg har født og de nye farver, er blond og vil gerne prøve noget helt andet

*Camilla 26+1

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

Katte87 skriver:

Puh, mit hår er nok det, som jeg vil betegne som multicolor
Mit hår er blevet meget mørkere af hormonerne, så udgroningerne er også meget tydligere.

Jeg prøvede at farve det for noget tid siden med sådan noget øko-graviditets-venligt hårfarve uden ammoniak og alt det andet skidt - dååårlig ide. Lortet virker elendigt

Så nu venter jeg bare til jeg har født og er færdig med at amme - og så bliver det farvet hos frisøren!

Hehe, Ja okay, så det frarådes? :d kan snart ikek rigtig holde de udgroninger ud 

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

chael skriver:

Uha, jeg blev farvet i starten af denne graviditet, jeg anede ikke jeg var gravid, så jeg gennemgik hele molevitten lørdag hos frisøren, hvor jeg fik den helt store tur.

Og om mandagen, stod jeg med en positiv test i hånden

Nå, men ja, der er kommet en udgroning og den må blive der indtil jeg har født. Jeg gør ikke noget ved det nu.

Nu er det sommer og når der forhåbenligt kommer mere sol, ja så bleger det jo også håret lidt.

JEg har fundet mine nye frisure jeg gerne vil have når jeg har født og de nye farver, er blond og vil gerne prøve noget helt andet

*Camilla 26+1

.. Har du et billede af den frisure? er helt nysgerrig 

Anmeld

23. juni 2011

Julymama

Jeg er normalt helt lyshåret ..

farvede mit hår helt mørkebrunt cirka en uge inden hun blev .. "lavet" .. 

puhhhhhhhhh .. det ser forfærdeligt ud nu .. jeg har 10-15 cm udvoksning. plus det farvede hår er blevet trist og kedeligt i farven .. og jeg kan først farve det igen (ved ikke om det skal være lyst eller mørkt) når jeg er færdig med at amme .. 

jeg var glad for det lige da det var farvet .. men allerede i november (1-1½ måned efter hun blev lavet) var jeg træt af det pga udvoksningen .. det er virkelig noget looooooort ..

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

Julymama skriver:

Jeg er normalt helt lyshåret ..

farvede mit hår helt mørkebrunt cirka en uge inden hun blev .. "lavet" .. 

puhhhhhhhhh .. det ser forfærdeligt ud nu .. jeg har 10-15 cm udvoksning. plus det farvede hår er blevet trist og kedeligt i farven .. og jeg kan først farve det igen (ved ikke om det skal være lyst eller mørkt) når jeg er færdig med at amme .. 

jeg var glad for det lige da det var farvet .. men allerede i november (1-1½ måned efter hun blev lavet) var jeg træt af det pga udvoksningen .. det er virkelig noget looooooort ..

Ja øv.. det værste er de der udgroninger, de smadre bare ens selvtillid  

Anmeld

23. juni 2011

Julymama

Anonym skriver:

Ja øv.. det værste er de der udgroninger, de smadre bare ens selvtillid  

Jaa  er du selv gravid med farvet hår?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.