Hvad hårfarve har du nu? (gravide)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

Ka+Ma=Be

***S*** skriver:

Er os sket for min veninde en gang, hun farvede rødt det med noget henna/øko farve under hendes graviditet. Det var rigtig pænt i 2 dage, så forsvandt farven fuldstændig og blev orange/lyst....

Det lyder da som et bedre resultat end mit hehe!

Ej det er bare super øv - mit hår var ikke engang ændret i det jeg vaskede håret efter farvning Virkelig irriterende. Næste gang ville jeg også hellere gå til en økofrisør hvis det skulle være - bor også lige ved siden af en anyway

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

syns ikke det er så slemt med udgroningen endnu, men der er jo også LANG tid til jeg må farve det igen.. 

der er nok ikke meget andet at gøre end at vente til det må farves igen .. syns ikke man bør gøre det hvis det kan undgås under graviditeten. 

Er enig, det bare forfærdeligt at ens hår ligner noget der er løgn. Jeg hader udgroninger, uha. det værste jeg ved!

Anmeld

23. juni 2011

***S***

Anonym skriver:

Ja okay, det har du ret i

Men ja som du skrev til en anden, så handler det os om ens selvtillid!  Og den er vigtig under graviditeten!

Jeg venter nu os bare til jeg har født og færdig med at amme. Så skal der ordnes hår!!

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

***S*** skriver:

Men ja som du skrev til en anden, så handler det os om ens selvtillid!  Og den er vigtig under graviditeten!

Jeg venter nu os bare til jeg har født og færdig med at amme. Så skal der ordnes hår!!

Ja, så må man rende rundt og ligne et eller andet faldefærdigt (det i hvert fald sådan det føles for mig, øv) indtil at man har født, og så få hele turen! glæder mig allerede, bliver så deprimeret af det her tofarvet hår

Anmeld

23. juni 2011

***S***

Katte87 skriver:

Det lyder da som et bedre resultat end mit hehe!

Ej det er bare super øv - mit hår var ikke engang ændret i det jeg vaskede håret efter farvning Virkelig irriterende. Næste gang ville jeg også hellere gå til en økofrisør hvis det skulle være - bor også lige ved siden af en anyway

Jeg kan i hvert fald godt anbefale en øko frisør, i stedet for at prøve selv.  

Meen glæder mig nu alligevel til man "må" igen!  Synes hurtig man får et kedelig hår!

Anmeld

23. juni 2011

Millesmammi

Haha jeg har den grimmestes røde falmede farve lige nu, hader den. Har leverposteg farve rigtig, synes ikke udgroningen er slem. Kunne godt selv finde på at farve det selvom jeg er gravid, men jeg vil være lyshåret igen, og jeg vil ikke afblege det, når det er så stærkt! Men skulle jeg bare ha farvet rødt i det igen, havde jeg bare gjort det..

Anmeld

23. juni 2011

***S***

Anonym skriver:

Ja, så må man rende rundt og ligne et eller andet faldefærdigt (det i hvert fald sådan det føles for mig, øv) indtil at man har født, og så få hele turen! glæder mig allerede, bliver så deprimeret af det her tofarvet hår

Hehe, ja det er lidt trist!  

Hva farve har du nu??

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

Millesmammi skriver:

Haha jeg har den grimmestes røde falmede farve lige nu, hader den. Har leverposteg farve rigtig, synes ikke udgroningen er slem. Kunne godt selv finde på at farve det selvom jeg er gravid, men jeg vil være lyshåret igen, og jeg vil ikke afblege det, når det er så stærkt! Men skulle jeg bare ha farvet rødt i det igen, havde jeg bare gjort det..

Okay  

Anmeld

23. juni 2011

Ka+Ma=Be

***S*** skriver:

Jeg kan i hvert fald godt anbefale en øko frisør, i stedet for at prøve selv.  

Meen glæder mig nu alligevel til man "må" igen!  Synes hurtig man får et kedelig hår!

Ja, det tænker jeg godt nok også tit og ofte!

Glæder mig meget til at få ensfarvet, flot og livligt hår

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

***S*** skriver:

Hehe, ja det er lidt trist!  

Hva farve har du nu??

Jeg har chokoladebrunt, med hvide udgroninger (mit eget er meget lyst) så det ligner jeg er skaldet kan slet ikke have det i hestehale

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.