Hvad hårfarve har du nu? (gravide)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

***S***

Anonym skriver:

heldigt nok! må man virkelig farve hår i graviditeten? troede det var nix pille.. 

Hmm der er jo mange som har en mening omkring hår farve!! Jeg kunne aldrig finde på at blege mit hår eller noget i den stil!  

Det jeg fik i håret var en øko farve om gik ud efter et antal hårvaske.. lige nu er mit har lidt brunt/lyst.. Solen farver det for tiden..  

Men jeg synes man skal gøre op med sig selv om man vil farve hår under graviditeten! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Hehe, Ja okay, så det frarådes? :d kan snart ikek rigtig holde de udgroninger ud 

Ved ikke om det frarådes - men til mig virkede det i hvert fald overhovedet ikke! Mit hår var rødt, og jeg farvede det derfor rødt. Man kunne slet ikke se det på håret, kun at mine udgroninger var blevet lidt mere brune  Meget mystisk og spild af penge synes jeg

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

Julymama skriver:

Jaa  er du selv gravid med farvet hår?

Ja desværre, chokoladebrunt med lyse udgroninger nu det ligner man er lidt skaldet. 

Anmeld

23. juni 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Tænkte lidt på, dem der farvede sit hår enten blond, sort eller rødt før graviditeten (eller en anden farve der ikke er sin egen), hvordan er det blevet nu? er udgroningen blevet slem, og hvad gør i ved den? har i evt billede? krammer.

& god Sankt Hans.

Jeg har haft gang i det helt store farve projekt

bare se mit profilbilled... det er taget i januar da jeg var blond, sidste år i marts var jeg helt postkasserød

Men jeg besluttede i marts i år at farve det kommunefarvet, men men men min frisør fuckede totalt op i det og ende med afskyelig hårfarve.. min frisør ville gerne erstatte og farve det igen når der var gået lidt tid men det ville jeg ikke for der var jeg gravid så nu er jeg bare rædselsfuld farvet over i noget kommune og har valgt at fred være med det  Så snart jeg har født vil jeg give det en gang øko farve, det er nemlig undersøgt i hoved og røv og er godkendt til gravid.. men kan ikke snakke for andre end den øko frisør min mor bruger og som jeg skifter til

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

***S*** skriver:

Hmm der er jo mange som har en mening omkring hår farve!! Jeg kunne aldrig finde på at blege mit hår eller noget i den stil!  

Det jeg fik i håret var en øko farve om gik ud efter et antal hårvaske.. lige nu er mit har lidt brunt/lyst.. Solen farver det for tiden..  

Men jeg synes man skal gøre op med sig selv om man vil farve hår under graviditeten! 

Ja okay, det har du ret i

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

Katte87 skriver:

Ved ikke om det frarådes - men til mig virkede det i hvert fald overhovedet ikke! Mit hår var rødt, og jeg farvede det derfor rødt. Man kunne slet ikke se det på håret, kun at mine udgroninger var blevet lidt mere brune  Meget mystisk og spild af penge synes jeg

Lyder også skuffende 

Anmeld

23. juni 2011

***S***

Katte87 skriver:

Er os sket for min veninde en gang, hun farvede rødt det med noget henna/øko farve under hendes graviditet. Det var rigtig pænt i 2 dage, så forsvandt farven fuldstændig og blev orange/lyst....

Anmeld

23. juni 2011

baby012

syns ikke det er så slemt med udgroningen endnu, men der er jo også LANG tid til jeg må farve det igen.. 

der er nok ikke meget andet at gøre end at vente til det må farves igen .. syns ikke man bør gøre det hvis det kan undgås under graviditeten. 

Anmeld

23. juni 2011

chael

Anonym skriver:

.. Har du et billede af den frisure? er helt nysgerrig 

Nej, det har jeg ikke. Det var et jeg fandt i et blad. Det er mere farven jeg godt kan lide.

Men der er længe til, så det kan være der dukker noget nyt op ti lden tid

*CAmilla 26+1

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

MorTilJanuar skriver:

Jeg har haft gang i det helt store farve projekt

bare se mit profilbilled... det er taget i januar da jeg var blond, sidste år i marts var jeg helt postkasserød

Men jeg besluttede i marts i år at farve det kommunefarvet, men men men min frisør fuckede totalt op i det og ende med afskyelig hårfarve.. min frisør ville gerne erstatte og farve det igen når der var gået lidt tid men det ville jeg ikke for der var jeg gravid så nu er jeg bare rædselsfuld farvet over i noget kommune og har valgt at fred være med det  Så snart jeg har født vil jeg give det en gang øko farve, det er nemlig undersøgt i hoved og røv og er godkendt til gravid.. men kan ikke snakke for andre end den øko frisør min mor bruger og som jeg skifter til

Okay det forfærdeligt når man får en hårfarve der er alt andet end det man forventede!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.