gravid efter SA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2011

Kris89

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

IVF er Reagensglasbehandling. SA Spontan abort. Mente bare en Spontan abort efter IVF behandling. 

åh på den måde... tak man lærer nyt hver dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Kris89 skriver:

Åh hvor lyder det altså bare dejligt... om ikke andet så for alle jer og det mener jeg det må være frygteligt hvis man skulle gå flere år før der skete noget igen...

Præcis, det var min største frygt. Nu kan jeg se frem til at blive mor i November/December, og så kan jeg bruge min energi på skolen som ikke gik mens jeg var i behandling. helt fantastisk! 

Anmeld

22. juni 2011

Kris89 skriver:

åh på den måde... tak man lærer nyt hver dag

Ja, du må endelig spørge løs, for her kan godt blive brugt en del kodeord. 

Anmeld

22. juni 2011

Kris89

Præcis, det var min største frygt. Nu kan jeg se frem til at blive mor i November/December, og så kan jeg bruge min energi på skolen som ikke gik mens jeg var i behandling. helt fantastisk! 

Min kæreste er meget positiv. Jamen det skal nok blive vores tur skat - vi bliver ved til det lykkedes... og det ved jeg jo udemærket godt. det skal nok lykkedes og det skal nok gå godt, men jeg frygter hvornår...

Vodste man så der gike t år - fair nok, men det kan lige så godt være om en måned som om 2 år... måske lidt overdrevet, men det er det, at tænk hvis jeg skal håbe hver måned i et år før det lykkedes. er virkelig bange for at det efter denne oplevelse, vil knække mig psykisk.

Anmeld

22. juni 2011

Kris89

Ja, du må endelig spørge løs, for her kan godt blive brugt en del kodeord. 

ved du hvad ma betyder også så??

Anmeld

22. juni 2011

Kris89 skriver:

ved du hvad ma betyder også så??

Det kan betyde Medicinsk Abort eller Missed Abortion. 

Anmeld

22. juni 2011

Kris89 skriver:

Min kæreste er meget positiv. Jamen det skal nok blive vores tur skat - vi bliver ved til det lykkedes... og det ved jeg jo udemærket godt. det skal nok lykkedes og det skal nok gå godt, men jeg frygter hvornår...

Vodste man så der gike t år - fair nok, men det kan lige så godt være om en måned som om 2 år... måske lidt overdrevet, men det er det, at tænk hvis jeg skal håbe hver måned i et år før det lykkedes. er virkelig bange for at det efter denne oplevelse, vil knække mig psykisk.

Det er jo netop uvisheden det er det værste. Så kan sagtens følge dig. 

Anmeld

22. juni 2011

Kris89

Det er jo netop uvisheden det er det værste. Så kan sagtens følge dig. 

tak ja den BIB ventetid... og det værste er, at jeg var afklaret da jeg smed pillerne at der kunne gå et år før der skete noget, så var overhovedet ikke klar på to streger da de kom i maj måned. havde faktisk ikke set som mulighed at jeg kunne være gravid - testede lidt for sjov og fordi når jeg normalvis testede negativ, kom min mens dagen efter...

selvfølgelig ekstrem glad, men ikke helt klar på det, hvorfor BIB kunne jeg så ikke have gået tre måneder mere og så det var lykkedes første gang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.