gravid efter SA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2011

Nadia&Daniel

Først et  til dig

Jeg mistede vores første den 19 dec. 2009 - fik min første periode igen i jan. og blev gravid igen omkring 9 feb. 2010

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

maryjane

Kris89 skriver:

nok lidt mere realistisk for mig måske... Man ved jo selvf aldrig, men der gik 6 mdr. ca, fra jeg smed pillerne til det lykkedes første gang... men det er stadig rimelig hurtigt... Men når man har været gravid, må man jo også fungere på det punkt eller hvad man siger... så burde det jo kunne lykkedes igen...

Der gik også et halvt år fra start til jeg var gravid første gang, men man ved selvfølgelig aldrig. Det sker når det sker, for mit vedkommende når jeg/vi ikke fokuserede så meget på det.

Anmeld

22. juni 2011

PernilleogDennis

PernilleogDennis skriver:

Puha.. Jamen jeg blødte så lidt under hele graviditeten.. men efter den første klump kom ud blødte jeg omkring 5 dage med start den 3 marts..omkring den 17 marts have jeg æl og blev så gravid.

jaaah det var vildt hurtigt og absolut ikke noget vi havde forventet..

-havde voldsomme smerter i de dage jeg blødte.. Sådan en rigtig trykken i maven..

Anmeld

22. juni 2011

Kris89

PernilleogDennis skriver:

Puha.. Jamen jeg blødte så lidt under hele graviditeten.. men efter den første klump kom ud blødte jeg omkring 5 dage med start den 3 marts..omkring den 17 marts have jeg æl og blev så gravid.

jaaah det var vildt hurtigt og absolut ikke noget vi havde forventet..

jeg krydser alt hvad der kan krydses (undtagen min nedre dele selvf   = for at det vil lykkedes for mig lige så hurtigt.

Anmeld

22. juni 2011

LinLin

Kris89 skriver:

Som mange nok har læst, havde jeg 9+3 spontan abort mandag morgen

Mit spørgsmål lyder nu til jer kloge hoveder, hvor lang tid gik der fra i havde spontan abort til i blev gravide igen? Ønsker ikke kun at høre de gode historier, vil gerne være optimist, men vil også gerne være realistisk....

Mvh.

Den ulykkelige/forvirrede/optimistiske/pesimistiske, ja forvirrede!!!

Øv det også skulle ske for dig

Men jeg har da en yderst positiv historie: der gik 3 uger! (-og han er 9 mdr i dag )

for dig

Anmeld

22. juni 2011

Kris89

maryjane skriver:

Der gik også et halvt år fra start til jeg var gravid første gang, men man ved selvfølgelig aldrig. Det sker når det sker, for mit vedkommende når jeg/vi ikke fokuserede så meget på det.

det er nok det værste. tror jeg vil have svært ved at tænke på andet det næste lange stykke tid...

Anmeld

22. juni 2011

sweet

Kris89 skriver:

Som mange nok har læst, havde jeg 9+3 spontan abort mandag morgen

Mit spørgsmål lyder nu til jer kloge hoveder, hvor lang tid gik der fra i havde spontan abort til i blev gravide igen? Ønsker ikke kun at høre de gode historier, vil gerne være optimist, men vil også gerne være realistisk....

Mvh.

Den ulykkelige/forvirrede/optimistiske/pesimistiske, ja forvirrede!!!

har været gravid 6 gange på et år, så det kan sagtens ske hurtigt igen lige efter...

Anmeld

22. juni 2011

Kris89

Nadia&Daniel skriver:

Først et  til dig

Jeg mistede vores første den 19 dec. 2009 - fik min første periode igen i jan. og blev gravid igen omkring 9 feb. 2010

Også lige til at overse. periodemæssigt altså... synes bare det er svært... kunne det blod da ikk bare gå væk så vi kunne komme videre. lige nu kan vi jo intet gøre...

Anmeld

22. juni 2011

Dansker i England

Der gik 4 uger fra jeg testede positivt og mistede dagen efter til jeg testede positivt igen

Mvh Dansker i England 7+5

Anmeld

22. juni 2011

Kris89

sweet skriver:

har været gravid 6 gange på et år, så det kan sagtens ske hurtigt igen lige efter...

Hvordan har du kunne klare det psykisk? sys jeg har det slemt  bliver jeg da helt flov over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.