gravid efter SA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2011

sweet

Kris89 skriver:

Tusind tak... Det er et super forum det her.. selvom jeg allerede har lavet en hel del tråde føler jeg altid der er hjælp og vejledning at hente.. om ikke andet så støtte og kram gennem skærmen.

Det hjælper altsammen og hvor meget min familie og venner end vil hjælpe, har de ikke været i situationen... De bliver hurtigt trætte af at høre mine "klynk" (kom nu videre, du kan jo bare prøve igen, føler jeg de siger)

ja det er et super godt sted at være.. jeg er så glad for alt den støtte der er her inde... det har også hjulpet mig meget at være her inde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

baby012

mistede december 2010.. var gravid igen april 2011 ..

Anmeld

22. juni 2011

Kris89

gravid20 skriver:

mistede december 2010.. var gravid igen april 2011 ..

heldigvis endnu ingen bud over ½ år efter SA...  

Anmeld

22. juni 2011

baby012

Kris89 skriver:

heldigvis endnu ingen bud over ½ år efter SA...  

kroppen genvinder hurtigt sin fysiske styrke igen.. 

det mere det med det psykiske der lige skal iorden efter sådan et chok . 

Anmeld

22. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Som mange nok har læst, havde jeg 9+3 spontan abort mandag morgen

Mit spørgsmål lyder nu til jer kloge hoveder, hvor lang tid gik der fra i havde spontan abort til i blev gravide igen? Ønsker ikke kun at høre de gode historier, vil gerne være optimist, men vil også gerne være realistisk....

Mvh.

Den ulykkelige/forvirrede/optimistiske/pesimistiske, ja forvirrede!!!

3 uger efter SA i IVF stod jeg med en positiv test - Øko baby. Så alt kan lade sig gøre. 

Anmeld

22. juni 2011

Kris89

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

3 uger efter stod jeg med en pos. test. 

Åh hvor lyder det altså bare dejligt... om ikke andet så for alle jer og det mener jeg det må være frygteligt hvis man skulle gå flere år før der skete noget igen...

Anmeld

22. juni 2011

H+S Skjolgborg.

Som mange nok har læst, havde jeg 9+3 spontan abort mandag morgen

Mit spørgsmål lyder nu til jer kloge hoveder, hvor lang tid gik der fra i havde spontan abort til i blev gravide igen? Ønsker ikke kun at høre de gode historier, vil gerne være optimist, men vil også gerne være realistisk....

Mvh.

Den ulykkelige/forvirrede/optimistiske/pesimistiske, ja forvirrede!!!

før jeg fik min datter tabte jeg den 14 feb 2005 og der gik de der 9½ mdr eller 8½ mdr for var jo 4 uger henne da jeg teste positiv der den 1 dec 2005..

*SS*

Henriette

Anmeld

22. juni 2011

Kris89

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

3 uger efter SA i IVF stod jeg med en positiv test - Øko baby. Så alt kan lade sig gøre. 

Endnu et dumt spørgsmål. hvad betyder SA i IVF??

Anmeld

22. juni 2011

Kris89

Henriette1976 skriver:

før jeg fik min datter tabte jeg den 14 feb 2005 og der gik de der 9½ mdr eller 8½ mdr for var jo 4 uger henne da jeg teste positiv der den 1 dec 2005..

*SS*

Henriette

Var ventetiden ikke meget lang??? ved godt vi stadig er under et år, men kunne du holde styr på dine tanker de måneder? eller var det meget hårdt psykisk??

Jeg er fuld af dumme spørgsmål i dag sorry. og i skal endelig sige, hvis i ikke ønsker at fortælle.

Anmeld

22. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Kris89 skriver:

Endnu et dumt spørgsmål. hvad betyder SA i IVF??

IVF er Reagensglasbehandling. SA Spontan abort. Mente bare en Spontan abort efter IVF behandling. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.