gravid efter SA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.306 visninger
47 svar
0 synes godt om
22. juni 2011

Kris89

Som mange nok har læst, havde jeg 9+3 spontan abort mandag morgen

Mit spørgsmål lyder nu til jer kloge hoveder, hvor lang tid gik der fra i havde spontan abort til i blev gravide igen? Ønsker ikke kun at høre de gode historier, vil gerne være optimist, men vil også gerne være realistisk....

Mvh.

Den ulykkelige/forvirrede/optimistiske/pesimistiske, ja forvirrede!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

jeanett 26

blev gravid igen 2 uger efter

Anmeld

22. juni 2011

Kris89

jeanett 26 skriver:

blev gravid igen 2 uger efter

for at det ågr mig lige sådan... Hvor lang tid blødte du? og havde smerter??

Anmeld

22. juni 2011

jeanett 26

men skal os siges har meget nemt ved at blive gravid. vi skal bare beslutte os for vi vil have et barn, så er vi sammen 1 gang omkring æggeløsning og så er jeg blevet gravid

Anmeld

22. juni 2011

PernilleogDennis

Jeg blev gravid efter 12 dage

Anmeld

22. juni 2011

jeanett 26

blødte 3dage og havde overhovedet ingen smerter begyndte at bløde lige efter vi havde sex

Anmeld

22. juni 2011

maryjane

Mistede start juli 2010, var gravid igen starten af januar 2011. Forsøgte fra august af igen, så juli er egentlig ikke med.

Held og lykke.

Anmeld

22. juni 2011

Kris89

PernilleogDennis skriver:

Jeg blev gravid efter 12 dage

Hvor er det bare vildt hurtigt... Hvor længe blødte du og havde ondt efter SA?? jeg bløder stadig en del og har en del smerter her til aften...

Anmeld

22. juni 2011

Kris89

maryjane skriver:

Mistede start juli 2010, var gravid igen starten af januar 2011. Forsøgte fra august af igen, så juli er egentlig ikke med.

Held og lykke.

nok lidt mere realistisk for mig måske... Man ved jo selvf aldrig, men der gik 6 mdr. ca, fra jeg smed pillerne til det lykkedes første gang... men det er stadig rimelig hurtigt... Men når man har været gravid, må man jo også fungere på det punkt eller hvad man siger... så burde det jo kunne lykkedes igen...

Anmeld

22. juni 2011

PernilleogDennis

Kris89 skriver:

Hvor er det bare vildt hurtigt... Hvor længe blødte du og havde ondt efter SA?? jeg bløder stadig en del og har en del smerter her til aften...

Puha.. Jamen jeg blødte så lidt under hele graviditeten.. men efter den første klump kom ud blødte jeg omkring 5 dage med start den 3 marts..omkring den 17 marts have jeg æl og blev så gravid.

jaaah det var vildt hurtigt og absolut ikke noget vi havde forventet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.