Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
WOW en flot mave...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Smukke smukke mave - og mor! Ud med de bøller, NU!! Vi er vist lige utålmodige!
Jeg håber JM kan sætte gang i noget i morgen. Jeg har først fået en tid 41+1 til næste samtale, og jeg håber ved gud at Krølfisen kigger ud inden!!
Lotus86 skriver:Så er der lidt billeder fra i søndags hvor jeg var 39+2.Er såååå utålmodig nu, selvom jeg først har termin fredag synes jeg ventetiden er hård, er nu blevet snydt for en fødsel flere gange, og det gør det bestemt ikke lettere, men der er jo ikke så meget andet at gøre end at vente, til banditten mener at det er en passende dag at have fødselsdag på Ud over minus tålmodighed, så har jeg det stadig godt - sådan da, har desværre fået pest..!! Små bitte lede knopper over det meste af kroppen som kløer heeelt vildt.. Var dog til lægen med det igår, som konstaterede at det var 'graviditetsknopper' og har fået en recept på noget kløecreme, så det håber jeg virker, det skulle forsvinde når man har født, så det kunne jeg da egentlig godt tænke mig skete snart, selvom jeg har mine tvivl. Skal til jm. i morgen hvor jeg vidst nok tror vi skal snakke igangsættelse, nu må vi seGod dag til jer alle -Nanna
Sikke en flot mave! Jeg krydser alt hvad krydses kan for at den lille melder sin ankomst på fredag. Sendre en orkan af ve-støv og så ellers en masse held og lykke. Håber du får en fantastisk fødsel. Glæder mig til at høre en fb.
Du er jo sindssygt smuk! Du bærer virkelig den mave helt fantastisk flot!
morethanperfect skriver: Wooow , hvor ser du godt ud smukke Sender en masse ve støv afsted til dig
Wooow , hvor ser du godt ud smukke
Sender en masse ve støv afsted til dig
-Milla- skriver: Jamen altså, så smuk, så smuk!Nu kan det da heller ik vare længe. Håber der sker noget i denne uge, er jo super spændt på at se din basse, Oscars kommende legekammerat. Så hermed sendes en masse ve-støv afsted.
Jamen altså, så smuk, så smuk!Nu kan det da heller ik vare længe. Håber der sker noget i denne uge, er jo super spændt på at se din basse, Oscars kommende legekammerat. Så hermed sendes en masse ve-støv afsted.
ciepige skriver: Wauw en flot mavse! Utroligt, at nogle kan holde sig så skønne selv med så stor babymave
Wauw en flot mavse! Utroligt, at nogle kan holde sig så skønne selv med så stor babymave
Mira0911 skriver: WOW en flot mave...
Lotus86 skriver: Så er der lidt billeder fra i søndags hvor jeg var 39+2.Er såååå utålmodig nu, selvom jeg først har termin fredag synes jeg ventetiden er hård, er nu blevet snydt for en fødsel flere gange, og det gør det bestemt ikke lettere, men der er jo ikke så meget andet at gøre end at vente, til banditten mener at det er en passende dag at have fødselsdag på Ud over minus tålmodighed, så har jeg det stadig godt - sådan da, har desværre fået pest..!! Små bitte lede knopper over det meste af kroppen som kløer heeelt vildt.. Var dog til lægen med det igår, som konstaterede at det var 'graviditetsknopper' og har fået en recept på noget kløecreme, så det håber jeg virker, det skulle forsvinde når man har født, så det kunne jeg da egentlig godt tænke mig skete snart, selvom jeg har mine tvivl. Skal til jm. i morgen hvor jeg vidst nok tror vi skal snakke igangsættelse, nu må vi seGod dag til jer alle -Nanna
Så er der lidt billeder fra i søndags hvor jeg var 39+2.Er såååå utålmodig nu, selvom jeg først har termin fredag synes jeg ventetiden er hård, er nu blevet snydt for en fødsel flere gange, og det gør det bestemt ikke lettere, men der er jo ikke så meget andet at gøre end at vente, til banditten mener at det er en passende dag at have fødselsdag på Ud over minus tålmodighed, så har jeg det stadig godt - sådan da, har desværre fået pest..!! Små bitte lede knopper over det meste af kroppen som kløer heeelt vildt.. Var dog til lægen med det igår, som konstaterede at det var 'graviditetsknopper' og har fået en recept på noget kløecreme, så det håber jeg virker, det skulle forsvinde når man har født, så det kunne jeg da egentlig godt tænke mig skete snart, selvom jeg har mine tvivl. Skal til jm. i morgen hvor jeg vidst nok tror vi skal snakke igangsættelse, nu må vi seGod dag til jer alle -Nanna
Hold da op flot mave, men ser nu ret tung ud sender lige et kilo vestøv til dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128