Maven 39+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2011

betiinsen

har ikke været på noget tid pga. den lille men ville lige skrive, og hold da helt op hvor er du flot gravid ihh hvor er det en fin stor mavse.. nu er der ikke længe til mere hva søde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hvor er du bare super smuk højgravid. WAAAAAUUUU!! 

Anmeld

22. juni 2011

Ranarupta

Lotus86 skriver:

Så er der lidt billeder fra i søndags hvor jeg var 39+2.

Er såååå utålmodig nu, selvom jeg først har termin fredag synes jeg ventetiden er hård, er nu blevet snydt for en fødsel flere gange, og det gør det bestemt ikke lettere, men der er jo ikke så meget andet at gøre end at vente, til banditten mener at det er en passende dag at have fødselsdag på

Ud over minus tålmodighed, så har jeg det stadig godt - sådan da, har desværre fået pest..!! Små bitte lede knopper over det meste af kroppen som kløer heeelt vildt.. Var dog til lægen med det igår, som konstaterede at det var 'graviditetsknopper' og har fået en recept på noget kløecreme, så det håber jeg virker, det skulle forsvinde når man har født, så det kunne jeg da egentlig godt tænke mig skete snart, selvom jeg har mine tvivl. Skal til jm. i morgen hvor jeg vidst nok tror vi skal snakke igangsættelse, nu må vi se

God dag til jer alle

-Nanna

Ej, hvad sker der lige for, at du ser så ekstremt godt ud?!
Jeg lignede en væltet villa og havde det ligesom toilettet i den væltede villa...

Du ser fantastisk ud - men forstår godt din utålmodighed

Anmeld

22. juni 2011

Lotus86

betiinsen skriver:

har ikke været på noget tid pga. den lille men ville lige skrive, og hold da helt op hvor er du flot gravid ihh hvor er det en fin stor mavse.. nu er der ikke længe til mere hva søde?

Tusind tak søde nej der er forhåbentligt ikke længe til nu

Jeg håber at alt går godt med jeres lille prinsesse

Anmeld

22. juni 2011

Lotus86

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvor er du bare super smuk højgravid. WAAAAAUUUU!! 

Tusind tak din mave er også blevet rigtig fin, nu kan man rigtig se det

Anmeld

22. juni 2011

Lotus86

Ranarupta skriver:

Ej, hvad sker der lige for, at du ser så ekstremt godt ud?!
Jeg lignede en væltet villa og havde det ligesom toilettet i den væltede villa...

Du ser fantastisk ud - men forstår godt din utålmodighed

Tusind tak, det var virkelig sødt sagt

Anmeld

22. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Lotus86 skriver:

Tusind tak din mave er også blevet rigtig fin, nu kan man rigtig se det

Ja det går da fremad 

Anmeld

22. juni 2011

Ka+Ma=Be

Lotus86 skriver:

Er såååå utålmodig nu, selvom jeg først har termin fredag synes jeg ventetiden er hård, er nu blevet snydt for en fødsel flere gange, og det gør det bestemt ikke lettere, men der er jo ikke så meget andet at gøre end at vente, til banditten mener at det er en passende dag at have fødselsdag på

Ud over minus tålmodighed, så har jeg det stadig godt - sådan da, har desværre fået pest..!! Små bitte lede knopper over det meste af kroppen som kløer heeelt vildt.. Var dog til lægen med det igår, som konstaterede at det var 'graviditetsknopper' og har fået en recept på noget kløecreme, så det håber jeg virker, det skulle forsvinde når man har født, så det kunne jeg da egentlig godt tænke mig skete snart, selvom jeg har mine tvivl. Skal til jm. i morgen hvor jeg vidst nok tror vi skal snakke igangsættelse, nu må vi se

God dag til jer alle

-Nanna

Sindssygt fin mave! Tænk at du er nået så langt! Misunder dig en liiiille bitte smule

Rigtig meget held og lykke med fødslen om ikke så længe!

Anmeld

22. juni 2011

Mother-love

Lotus86 skriver:

God dag til jer alle

-Nanna

sååå fin en mave.. man kan godt se du er sunken lidt.. det bliver sååå spændende..

sov endelig alt hvad du kan den første uge kan godt være lidt hård...

sender lige en masssssse ve-støv til dig også..

held og lykke med det hele

michelle mor til isabella 23 dage gammel 

Anmeld

22. juni 2011

Lotus86

Katte87 skriver:

Sindssygt fin mave! Tænk at du er nået så langt! Misunder dig en liiiille bitte smule

Rigtig meget held og lykke med fødslen om ikke så længe!

Mange tak Og bare vent, inden du ser dig om, så er det dig der står som utålmodig højgravid, tiden flyver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.