Maven 39+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.578 visninger
63 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

Lotus86

Så er der lidt billeder fra i søndags hvor jeg var 39+2.

Er såååå utålmodig nu, selvom jeg først har termin fredag synes jeg ventetiden er hård, er nu blevet snydt for en fødsel flere gange, og det gør det bestemt ikke lettere, men der er jo ikke så meget andet at gøre end at vente, til banditten mener at det er en passende dag at have fødselsdag på

Ud over minus tålmodighed, så har jeg det stadig godt - sådan da, har desværre fået pest..!! Små bitte lede knopper over det meste af kroppen som kløer heeelt vildt.. Var dog til lægen med det igår, som konstaterede at det var 'graviditetsknopper' og har fået en recept på noget kløecreme, så det håber jeg virker, det skulle forsvinde når man har født, så det kunne jeg da egentlig godt tænke mig skete snart, selvom jeg har mine tvivl. Skal til jm. i morgen hvor jeg vidst nok tror vi skal snakke igangsættelse, nu må vi se

God dag til jer alle

-Nanna
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

NinaNymannMadsen

hold da helt op man kan godt se du er højgravid da. men sikke da bare en flot flot mave. håber da snart baby melder sin ankomst. sender lige en span vestøv i din retning håber det hjælper

Anmeld

21. juni 2011

RiUL

HVOR SER DU BARE GODT UD, SMUKKE! 

Og hold da op en mave, håber at jeg kommer til at se lige så knald godt ud som dig i uge 40

Og dejligt at du har det godt, bortset fra "pesten" hehe

- Det bliver spændende at se hvornår lillemanden har tænkt sig at melde sin ankomst

Anmeld

21. juni 2011

Lotus86

NNM skriver:

hold da helt op man kan godt se du er højgravid da. men sikke da bare en flot flot mave. håber da snart baby melder sin ankomst. sender lige en span vestøv i din retning håber det hjælper

Tusind tak. Og ja, kan vidst ikke rigtig skjule at jeg er højgravid

Takker for vestøvet, det tager jeg imod med kyshånd

Anmeld

21. juni 2011

Najsen86

hvor er du smuk Lotus  Kan godt forstå du gerne vil have ham ud

snart sender masser af vestøv

Anmeld

21. juni 2011

Lotus86

RiUL skriver:

HVOR SER DU BARE GODT UD, SMUKKE! 

Og hold da op en mave, håber at jeg kommer til at se lige så knald godt ud som dig i uge 40

Og dejligt at du har det godt, bortset fra "pesten" hehe

- Det bliver spændende at se hvornår lillemanden har tænkt sig at melde sin ankomst

Tusind tak søde Men sådan som du allerede ser ud nu, så er jeg da ikke i tvivl om, at du også vil se stjerne godt om 9 uger

Anmeld

21. juni 2011

Lotus86

Najsen86 skriver:

hvor er du smuk Lotus  Kan godt forstå du gerne vil have ham ud

snart sender masser af vestøv

Tusind tak

Anmeld

21. juni 2011

Jemion

Ihh hvor er du bare smuk Håber jeres guldklump snart melder sin ankomst og du får din drømmefødsel

Masser af ve-støv i din retning

Anmeld

21. juni 2011

NinaNymannMadsen

Lotus86 skriver:

Tusind tak. Og ja, kan vidst ikke rigtig skjule at jeg er højgravid

Takker for vestøvet, det tager jeg imod med kyshånd

det var så lidt. håber det hjælper med det vestøv

Anmeld

21. juni 2011

Nynne88

Sikke en flot mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.