Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sikken fin mave - den bære du super flot!
Ve-støv er sendt i din retning og håber at guldklumpen snart kommer ud til jer!
/Fenja
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jemion skriver: Ihh hvor er du bare smuk Håber jeres guldklump snart melder sin ankomst og du får din drømmefødsel Masser af ve-støv i din retning
Ihh hvor er du bare smuk Håber jeres guldklump snart melder sin ankomst og du får din drømmefødsel
Masser af ve-støv i din retning
Nynne88 skriver: Sikke en flot mave
Sikke en flot mave
Fenja09 skriver: Sikken fin mave - den bære du super flot! Ve-støv er sendt i din retning og håber at guldklumpen snart kommer ud til jer! /Fenja
Lotus86 skriver: Tusind tak søde Men sådan som du allerede ser ud nu, så er jeg da ikke i tvivl om, at du også vil se stjerne godt om 9 uger
Tusind tak søde Men sådan som du allerede ser ud nu, så er jeg da ikke i tvivl om, at du også vil se stjerne godt om 9 uger
Ja, puha - tiden går pludselig stærkt .. Tænk at I snart får jeres lille dreng ud
Jeg håber han lytter lidt til sin mor, og skynder sig ud omkring fredag
RiUL skriver: Ja, puha - tiden går pludselig stærkt .. Tænk at I snart får jeres lille dreng ud Jeg håber han lytter lidt til sin mor, og skynder sig ud omkring fredag
Lotus86 skriver: Han har ikke rigtig lyttet indtil videre, så jeg er bange for at han heller ikke gør det denne gang
Han har ikke rigtig lyttet indtil videre, så jeg er bange for at han heller ikke gør det denne gang
Det bliver i hvert fald spændende at se hvornår han gider at komme ud
Lotus86 skriver: Så er der lidt billeder fra i søndags hvor jeg var 39+2.Er såååå utålmodig nu, selvom jeg først har termin fredag synes jeg ventetiden er hård, er nu blevet snydt for en fødsel flere gange, og det gør det bestemt ikke lettere, men der er jo ikke så meget andet at gøre end at vente, til banditten mener at det er en passende dag at have fødselsdag på Ud over minus tålmodighed, så har jeg det stadig godt - sådan da, har desværre fået pest..!! Små bitte lede knopper over det meste af kroppen som kløer heeelt vildt.. Var dog til lægen med det igår, som konstaterede at det var 'graviditetsknopper' og har fået en recept på noget kløecreme, så det håber jeg virker, det skulle forsvinde når man har født, så det kunne jeg da egentlig godt tænke mig skete snart, selvom jeg har mine tvivl. Skal til jm. i morgen hvor jeg vidst nok tror vi skal snakke igangsættelse, nu må vi seGod dag til jer alle -Nanna
Så er der lidt billeder fra i søndags hvor jeg var 39+2.Er såååå utålmodig nu, selvom jeg først har termin fredag synes jeg ventetiden er hård, er nu blevet snydt for en fødsel flere gange, og det gør det bestemt ikke lettere, men der er jo ikke så meget andet at gøre end at vente, til banditten mener at det er en passende dag at have fødselsdag på Ud over minus tålmodighed, så har jeg det stadig godt - sådan da, har desværre fået pest..!! Små bitte lede knopper over det meste af kroppen som kløer heeelt vildt.. Var dog til lægen med det igår, som konstaterede at det var 'graviditetsknopper' og har fået en recept på noget kløecreme, så det håber jeg virker, det skulle forsvinde når man har født, så det kunne jeg da egentlig godt tænke mig skete snart, selvom jeg har mine tvivl. Skal til jm. i morgen hvor jeg vidst nok tror vi skal snakke igangsættelse, nu må vi seGod dag til jer alle -Nanna
Wooow , hvor ser du godt ud smukke
Sender en masse ve støv afsted til dig
Wauw en flot mavse! Utroligt, at nogle kan holde sig så skønne selv med så stor babymave
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128