Maven 39+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2011

Lotus86

michelledam skriver:

sååå fin en mave.. man kan godt se du er sunken lidt.. det bliver sååå spændende..

sov endelig alt hvad du kan den første uge kan godt være lidt hård...

sender lige en masssssse ve-støv til dig også..

held og lykke med det hele

michelle mor til isabella 23 dage gammel 

Tak skal du have Ja den er sunket en del nu, kan også mærke at det tynger mere og mere, så håber snart han vælger at komme ud

Jeg håber alt går godt med din lille pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

Mother-love

Lotus86 skriver:

Tak skal du have Ja den er sunket en del nu, kan også mærke at det tynger mere og mere, så håber snart han vælger at komme ud

Jeg håber alt går godt med din lille pige

dejligt så varer det jo nok ikke længe.. og ja jeg kan godt selv huske den sidste uge.. den var dæmme hård.. og maven føles bare meget meget tung..

og jo tak det går okay hun har været meget urolig den sidste uge.. så det har været ret så hårdt.. så håber snart det går over...

glæder mig til at hører når du født ´hvordan det er gået

Anmeld

23. juni 2011

Lotus86

michelledam skriver:

dejligt så varer det jo nok ikke længe.. og ja jeg kan godt selv huske den sidste uge.. den var dæmme hård.. og maven føles bare meget meget tung..

og jo tak det går okay hun har været meget urolig den sidste uge.. så det har været ret så hårdt.. så håber snart det går over...

glæder mig til at hører når du født ´hvordan det er gået

Ja det er lidt hårdt nu, men det er mest ventetiden synes jeg, har det stadig fint nok, er bare voldsomt utålmodig

Øv øv med jeres lille prinsesse, jeg håber ikke det er noget der kommer til at stå på længe

Anmeld

23. juni 2011

Ka+Ma=Be

Lotus86 skriver:

Mange tak Og bare vent, inden du ser dig om, så er det dig der står som utålmodig højgravid, tiden flyver

Ja, det er jo det! Jeg kan heller ikke fatte hvor hurtigt tiden går.

Men al ventetid er hård når man glæder sig sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.