Min mand vil være sæddonor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2011

Mette+Mathias

Nej tak!! Min mands svømmere er kun beregnet til VORES børn, og desuden, så skal man ALDRIG gøre den slags for penge, man skal gøre det pga. ønsket om at hjælpe andre - mener jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

Mette+Mathias

DenHeldige skriver:

Hvad så hvis han vil være blod -og organdonor?

Det får man jo ikke børn af

Anmeld

21. juni 2011

JustAnotherName

Det er godt at der er mænd der gør det!!

Det skal bare ikke være MIN mand!!   ....Jeg ville ikke have det godt med, at andre kvinder "et sted derude" gik rundt og bar på hans ufødte barn, og at mine børn biologisk set, ville få en masse halv-søskende.
Så det ville ikke blive med min accept - pengenød eller ej!

Anmeld

21. juni 2011

DenHeldige

Mette+Mathias skriver:

Det får man jo ikke børn af

Beklager. Kan virkelig bare slet ikke se problemet. Det er jo ikke HANS børn, da han jo ikke skal være far for dem.

Anmeld

21. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min holdning er helt klar - NEJ - ikke min mand. Jeg ville ikke have det godt med, at der skulle gå halvsøskende rundt. Samtidig skal man gøre det fordi, at man har lyst og ikke pga. pengenød. Men hatten af for dem som gør det

Anmeld

21. juni 2011

chael

DenHeldige skriver:

Hvad så hvis han vil være blod -og organdonor?

Hans blod og organer, giver ingen genetiske afkom!

*Camilla 25+6

Anmeld

21. juni 2011

chael

DenHeldige skriver:

Beklager. Kan virkelig bare slet ikke se problemet. Det er jo ikke HANS børn, da han jo ikke skal være far for dem.

Rent genetisk er det jo mandens børn. Uanset om han er der for dem eller ej. Det er 23 kromosomer der bliver leveret. Så uanset hvordan man vender og drejer den, så er det donorens børn.

*Camilla

Anmeld

21. juni 2011

IngenKoPåIsen

Jeg er imod sæd og æg-donation, så nej. 

Anmeld

22. juni 2011

DenHeldige

Malunsesmutti skriver:

Jeg er imod sæd og æg-donation, så nej. 

Kan du forklare hvorfor?

Anmeld

22. juni 2011

DenHeldige

chael skriver:

Rent genetisk er det jo mandens børn. Uanset om han er der for dem eller ej. Det er 23 kromosomer der bliver leveret. Så uanset hvordan man vender og drejer den, så er det donorens børn.

*Camilla

Men det gør ikke noget at nogle af hans organer lever videre i et andet menneske, hvis han donorer dem? Og så må jeg jo lige spørge: ville du selv tage imod hjælp mod barnløshed ifoa doner, hvis ikke du og din mand lige var så heldig at kunne klare det selv?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.