Min mand vil være sæddonor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.609 visninger
46 svar
1 synes godt om
21. juni 2011

Anonym trådstarter

Vi kunne godt bruge pengene,men bryder ikke så meget om tanken med at han vil være sæddonor. Vi skal selvfølgelig være enige. Hvordan ville i have det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

MaliksMor

jeg ville ikke acc. det. ingen gang hvis vi var i penge-nød.

- jeg ville ikke ha' det godt med at der var en masse pap søskende rundt omkring..

Anmeld

21. juni 2011

lukasmor

Jeg ville ikke være glad for det.

Anmeld

21. juni 2011

Isabella_mor

jeg ville syntes at det er enormt flot af ham hvis min kæreste ville gøre den slags... man kan jo heldigvis være anonym sæddonor så han ikke ville blive støvet op af en der påstår at være mandens barn... men jeg har også tænkt tanken at blive ægdonor og det er jo det samme... 

jeg syntes det er cool... tænk at han kan hjælpe nogen der ikke kan få børn... det er da en virkelig uselvisk ting... 

Anmeld

21. juni 2011

Preghiera

Anonym skriver:

Vi kunne godt bruge pengene,men bryder ikke så meget om tanken med at han vil være sæddonor. Vi skal selvfølgelig være enige. Hvordan ville i have det?

Puuuh den er øm... Jeg tror faktisk jeg ville være rigtig negativ overfor det, lige umiddelbart, men det er måske mest fordi du siger "vi kunne godt bruge pengene" Der står jeg lidt af på vegne af min kærestes sæd, hehe.

Ej, hans små svømmere skal skabe vores unger.. Men HVIS situationen nu lød på: Et nært vennepar der ikke kunne lave børn selv, og han ville hjælpe... se så tror jeg ikke jeg havde SÅ store problemer med det.

Men det er jo en smagssag

Anmeld

21. juni 2011

DenHeldige

Synes det ville være super flot af ham. Ville dog nok foretrække at være anonym donor. Overvejer selv at blive æg-donor. Vil gerne hjælpe dem der ønsker sig børn, men af forskellige årsager ikke kan få det til at lykkes! Og nej (!), det er ikke mine børn, når ikke det er mig der har båret dem frem til livet.

Anmeld

21. juni 2011

DenHeldige

Preghiera skriver:

Puuuh den er øm... Jeg tror faktisk jeg ville være rigtig negativ overfor det, lige umiddelbart, men det er måske mest fordi du siger "vi kunne godt bruge pengene" Der står jeg lidt af på vegne af min kærestes sæd, hehe.

Ej, hans små svømmere skal skabe vores unger.. Men HVIS situationen nu lød på: Et nært vennepar der ikke kunne lave børn selv, og han ville hjælpe... se så tror jeg ikke jeg havde SÅ store problemer med det.

Men det er jo en smagssag

Der synes jeg så, at det ville være lidt ømtåleligt at være kendt donor, specielt med nogen man har en tæt relation til i forvejen. Tror mange følelser kunne komme i klemme så.

Anmeld

21. juni 2011

Preghiera

Misforstå mig ikke.... Nu kan jeg se at en masse påpeger "det flotte" i det. Og det er da helt sikkert også en enormt smuk ting at hjælpe med... Men spørgsmålet går på at det er pga pengenød.. Og så synes jeg ligesom det flotte er væk.

Anmeld

21. juni 2011

DenHeldige

isabellamor skriver:

jeg ville syntes at det er enormt flot af ham hvis min kæreste ville gøre den slags... man kan jo heldigvis være anonym sæddonor så han ikke ville blive støvet op af en der påstår at være mandens barn... men jeg har også tænkt tanken at blive ægdonor og det er jo det samme... 

jeg syntes det er cool... tænk at han kan hjælpe nogen der ikke kan få børn... det er da en virkelig uselvisk ting... 

Anmeld

21. juni 2011

Isabella_mor

Preghiera skriver:

Misforstå mig ikke.... Nu kan jeg se at en masse påpeger "det flotte" i det. Og det er da helt sikkert også en enormt smuk ting at hjælpe med... Men spørgsmålet går på at det er pga pengenød.. Og så synes jeg ligesom det flotte er væk.

tjah... men i det store hele så hjælper han måske nogle der er barnløse.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.