Min mand vil være sæddonor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2011

Preghiera

Jeg ved ikke om, jeg har været dårlig til at få mit budskab igennem, men inden jeg hopper i seng vil jeg bare lige understrege at jeg:

• Ikke er imod sæddonation - overhovedet og tværtimod.
  • Jeg føler ikke at jeg har krev på at bestemme over min kærestes sæd - jeg har bestemt heller ikke tænkt mig at prøve.
  • Jeg ville selv være stolt hvis min kæreste ville donere for at hjælpe barnløse.

Dét jeg svarede på og hæftede mig ved i TS debatindlæg, var at det var pga pengenød og jeg svarede meget umiddelbart og på stående fod.

Håber det afklarede lidt, for jeg vil nødigt fremstå som en krage der ikke vil dele min kærestes genetik og tilgodese barnløse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

Anonym trådstarter

Preghiera skriver:

Jeg ved ikke om, jeg har været dårlig til at få mit budskab igennem, men inden jeg hopper i seng vil jeg bare lige understrege at jeg:

• Ikke er imod sæddonation - overhovedet og tværtimod.
  • Jeg føler ikke at jeg har krev på at bestemme over min kærestes sæd - jeg har bestemt heller ikke tænkt mig at prøve.
  • Jeg ville selv være stolt hvis min kæreste ville donere for at hjælpe barnløse.

Dét jeg svarede på og hæftede mig ved i TS debatindlæg, var at det var pga pengenød og jeg svarede meget umiddelbart og på stående fod.

Håber det afklarede lidt, for jeg vil nødigt fremstå som en krage der ikke vil dele min kærestes genetik og tilgodese barnløse.

Jeg forstod dit indlæg

Anmeld

21. juni 2011

Preghiera

Anonym skriver:

Jeg forstod dit indlæg

Piieeeew! Held og lykke med det, hvad end i beslutter jer for.

Anmeld

21. juni 2011

serinasmor

det synes jeg faktisk er flot at han vil

det er et lidt anerledes fritidsjob at have men man hjælper andre mennesker der så brændende ønsker sig et lille mirakel .. det ser jeg altså kun som positivt ...

men tror i skal tage jer en lang snak om det

Anmeld

21. juni 2011

chael

Anonym skriver:

Vi kunne godt bruge pengene,men bryder ikke så meget om tanken med at han vil være sæddonor. Vi skal selvfølgelig være enige. Hvordan ville i have det?

Min kæreste har også nævnt det for mig.

Jeg sagde at det ville jeg ikke kunne acceptere. Jeg er mor til hans børn og han skal ikke levere halv søskende rundt omkring i landet, som mine unger kan resikere at støde på senere i livet. Sandsynligheden er nok lille. Men man siger jo også hele tide "hvor er verden dog lille".

Ville heller aldrig selv kunne blive ægdoner. Det er mine æg og mine børn, det er noget jeg desværre ikke vil dele.

Jeg har dig fuldt ud respect for dem der gør det og syntes det er fedt. Men ville bare ikke selv kunne klare tanken om det.

*Camilla 25+6

Anmeld

21. juni 2011

Frøken J.

Jeg ville ikke kunne acceptere det! Jeg synes det er utrolig flot at ville hjælpe barnløse par, men jeg ville være ked af at vide, at min kæreste havde andre børn rundt omkring med gud ved hvilke kvinder... 

Anmeld

21. juni 2011

Troldepussen

Anonym skriver:

Vi kunne godt bruge pengene,men bryder ikke så meget om tanken med at han vil være sæddonor. Vi skal selvfølgelig være enige. Hvordan ville i have det?

Det ville ikke genere mig... Det er jo i en god sags tjeneste...

Anmeld

21. juni 2011

ZamanogDania

Jeg ville ikke acceptere det, men har respekt for dem der gør det.
Kan ikke klar tanken om tænk hvis mine børn møder sin hal søster eller halvbror. Altså der er ikke stor chance for de gør det, men tænk hvis de gjorde det? tænk hvis de blev forelskede i hinanden. Den tanke ville jeg gå rundt med.

Anmeld

21. juni 2011

DenHeldige

chael skriver:

Min kæreste har også nævnt det for mig.

Jeg sagde at det ville jeg ikke kunne acceptere. Jeg er mor til hans børn og han skal ikke levere halv søskende rundt omkring i landet, som mine unger kan resikere at støde på senere i livet. Sandsynligheden er nok lille. Men man siger jo også hele tide "hvor er verden dog lille".

Ville heller aldrig selv kunne blive ægdoner. Det er mine æg og mine børn, det er noget jeg desværre ikke vil dele.

Jeg har dig fuldt ud respect for dem der gør det og syntes det er fedt. Men ville bare ikke selv kunne klare tanken om det.

*Camilla 25+6

Hvad så hvis han vil være blod -og organdonor?

Anmeld

21. juni 2011

FrkT

Det ville jeg simpelthen ikke kunne leve med. Kort, koldt og kontant. Jeg ved godt at der er brug for sæddonorer, men så må det være mænd der ikke er i forhold eller nogle der er i forhold hvor partneren sagtens kan leve med det. Men jeg ville ikke kunne leve med det, bestemt ikke.

Og jeg synes ikke det handler om at man skal være enige i sådan en situation, for hvis en af parterne har det skidt med det, så må den anden selvfølgelig lade vær med at gøre det. Og hvis han ikke kan det, jamen så ville jeg sige at så var det ikke mig han skulle være sammen med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.