Har dit barn en time out stol eller bliver værelset brugt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2011

Lady Marion <3

Alexander er 2 år og 2 mdr og vi straffer ikke herhjemme . Syntes hun er alt for ung til time out

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

Mumto3

Vi bruger slet ikke time out (men nogle gange time in, når mor har overskud til det)

Anmeld

20. juni 2011

camilla28

LotteGabriella skriver:

har faktisk også hørt, at hver gang de går ned fra stolen eller hvad de end sidder på, så skal de sættes tilbage igen og tiden startes forfra, sålænge man (som du gjorde) fortæller hvorfor de bliver sat der Jeg ville gøre det samme her, men hun er heldigvis blevet siddende de 2 gange, vi har brugt timeout

dejlig med lidt opbakning

Anmeld

20. juni 2011

Nettemor

camilla28 skriver:

har aldrig jort det før med 10 min vi siger 1 min pr år

hun plejer og stikke af  nåvi sætter hende der  så derfor blev jegmeget stram i betrækket

'

løftede hende op på stolen flere gange  derfor blev tiden udvidet  hun fik af vide hvorfor hun sad der hvergang jeg løftede hende op på stolen igen

og at hun pludselig af sig selv fortæller at hun har forstået hvorfor hun sad der  gør mig glad  .. hun er en pie med krudt i jeg er desperat .. hun høre virkelig aldrig efter  løber ud på vejen vis hun har chancen  slår  ødelægger ting  hopper hver aften ud af sin seng 50 gange  osv   hun mangler ikke opmærksomhed sv

så derfor .. om hun så skal sidder der i 20 min næsten gang så virkede det altså 

tænkte nok det var sådan noget men tænkte at jeg heller måtte skrive det i tilfælde af (håber du forstår)

men ja har også den mening at stikker de af så starter tiden forfra. har også flere gange måtte bruge laaang tid med vores lånepige. men så er det jo 15 sammenlagt.  og man kan blive så frustreret at man NÆSTEN har lyst til at give op.

men hvor må det være fedt at hun endelig begynder at forstå time out. 

Anmeld

20. juni 2011

sandorff

Mira0911 skriver:

Som stedet hvor dit barn skal sidde og blive god igen, når det har lavet noget ikke skulle eller ikke har hørt efter hvad der blev sagt? 

Eller har dit barn en time out stol? 

Vi havde talepædagogen på besøg i dag, da Julie's skal have gang i snakkeriet og det går strygende.. 

Talepædagogen foreslog at vi hen over sommeren skulle begynde med time out stolen, når hun f.eks slet ikke vil høre på hvad jeg siger, når hun trækker stikket ud til fjernsynet... Hvor pædagogen fortæller at jeg skal sætte hende på stolen i max 2 minutter, og hvis hun går fra stolen, startes tiden forfra... Når hun så har sat der i 2 min. kan hun komme ned og sige undskyld og så er den skid væk... 

Både som jeg og pædagogen snakkede om, ingen af os vil nogensinde bruge barnets værelse til sådan noget, barnets værelse er et sted, hvor det kan hygge sig, have det sjovt og hvor det er rart at være... Det skal ikke laves om til et dårligt sted når man har gjort noget forkert... Sådan har min holdning altid været til det.. 

Hvad bruger I hjemme ved Jer? Time out? Eller noget andet f.eks straf? 

Sober tone tak! 

vores har en hel sofa!

ej, vi har en lille børnesofa ude i gangen vi bruger

se mine kager på www.123hjemmeside.dk/nadjasandorff

Anmeld

20. juni 2011

132319

Her er det ind på værelset indtil hysteriet er slut. Om det er 2 eller 20 minutter, styrer han selv. 

Det har hverken gjort ham utryg ved sit værelse eller andet at det er der han får sine time outs, faktisk er det rigtig godt da det ofte ender med at han dropper hysteriet og fordyber sig i leg i stedet for 

Jeg forsøger selvfølgelig at tale med ham men han har et så iltert temperament at han simpelthen af og til har brug for at gasse af og råbe og skrige i nogle minutter. Bagefter tager vi en snak om hvad der gjorde ham så gal og hvorfor jeg reagerede som jeg gjorde.

Herhjemme fungerer den metode bare super godt 

Anmeld

20. juni 2011

Mira0911

har faktisk også hørt, at hver gang de går ned fra stolen eller hvad de end sidder på, så skal de sættes tilbage igen og tiden startes forfra, sålænge man (som du gjorde) fortæller hvorfor de bliver sat der Jeg ville gøre det samme her, men hun er heldigvis blevet siddende de 2 gange, vi har brugt timeout

Jeg fik lige præcis at vide af talepædagogen idag at når barnet går ned fra stolen, skal tiden startes forfra indtil tiden er gennemført uden at gå ned... 

Anmeld

20. juni 2011

Nettemor

LotteGabriella skriver:

det var også sådan jeg mente det

forstod det bare først som 10 min time out. det er det jo ikke. det er bare 2 min der er blevet trukket ud fordi barnet stikker af og derfor skal starte forfra... fik muligvis skrevet det forkert..

Anmeld

20. juni 2011

LotteGabriella

Mira0911 skriver:

Jeg fik lige præcis at vide af talepædagogen idag at når barnet går ned fra stolen, skal tiden startes forfra indtil tiden er gennemført uden at gå ned... 

sådan dér, så må jeg da ha' hørt rigtigt

Anmeld

20. juni 2011

Mira0911

LotteGabriella skriver:

sådan dér, så må jeg da ha' hørt rigtigt

Jeps... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.