Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mira0911 skriver: Ej er det? Det har jeg ikke lige lagt mærke til...
Ej er det? Det har jeg ikke lige lagt mærke til...
Ironi?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kofoed33 skriver: Ironi?
Nej det er seriøst...
Mira0911 skriver: Nej det er seriøst...
Hvis du kigger top ti mest aktive, så er der 5 med børn i 2011, dig, mig, baby-støv, Frøken J. og Diana... Det er så 5 piger og to drenge
Kofoed33 skriver: Hvis du kigger top ti mest aktive, så er der 5 med børn i 2011, dig, mig, baby-støv, Frøken J. og Diana... Det er så 5 piger og to drenge
Det har jeg slet ikke tænkt over... Der kan man bare se...
Mira0911 skriver: Det har jeg slet ikke tænkt over... Der kan man bare se...
Men synes også hele tiden, at folk skriver herinde, at de venter en pige, så tror bare drengemødrene er mere stille af sig
Kofoed33 skriver: Men synes også hele tiden, at folk skriver herinde, at de venter en pige, så tror bare drengemødrene er mere stille af sig
Det kan da godt være det er sådan...
Jeg tror det er drengenes år.. Får selv en dreng
Haha.. Men af dem jeg kender der har født det sidste stykke tid eller gravide så står der faktisk 6-6 plus nogle stykker som ikk ved hvad de får endnu...
Mettefpigen skriver: Jeg tror det er drengenes år.. Får selv en dreng Haha.. Men af dem jeg kender der har født det sidste stykke tid eller gravide så står der faktisk 6-6 plus nogle stykker som ikk ved hvad de får endnu...
Når folk ved hvad de skal have eller når de har født, håber jeg de smider en stemme, så vi til december kan se hvordan det ser ud...
Fik en pige 23 marts
Mira0911 skriver: Når folk ved hvad de skal have eller når de har født, håber jeg de smider en stemme, så vi til december kan se hvordan det ser ud...
Jep det kunne være sjovt
Se hvor stor forskellen er
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128