Er det drengenes eller Pigernes år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

Mira0911

Den lykkelige skriver:

HA HA HA... Kom til at grine højt så sofa dyret vågnede  hi hi hi..

Sofa dyret?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Frejsmor

Jeg tror nu det bliver drengenes år!! Der plejer jo for det meste at være en lille overvægt af drenge her i DK..

Og så har alle dem jeg indtil videre har mødt, herfra baby.dk, skulle have drenge.. 

Anmeld

17. juni 2011

Den lykkelige

Mira0911 skriver:

Sofa dyret?? 

Hi hi

Anmeld

17. juni 2011

Mira0911

Den lykkelige skriver:

Hi hi

Altså du må lige komme med en forklaring... Slangen... Hunden... Katten? Eller er det pindsvinet? 

Anmeld

17. juni 2011

Den lykkelige

Mira0911 skriver:

Altså du må lige komme med en forklaring... Slangen... Hunden... Katten? Eller er det pindsvinet? 

Ha ha han er ca 195 høj og vejer 90 kg  En ordentlig mobbe dreng  Som belejre sofaen hver dag fra kl ca 20 og kommer væltende op i sengen i løbet af natten når han er vågnet fra "luren" på sofaen

Anmeld

17. juni 2011

Mor til Mike

Mira0911 skriver:

Lad os da lige lave vores egen måling af om det er pigernes år eller drengenes år i år... 

Kunne da være meget sjovt at se... Har umiddelbart en fornemmelse af at det er flest piger der kommer i år... 

Stem lige på hvad du skal have... 

Skal have en lille søn <3

Anmeld

17. juni 2011

twinny

Den lykkelige skriver:

Ha ha han er ca 195 høj og vejer 90 kg  En ordentlig mobbe dreng  Som belejre sofaen hver dag fra kl ca 20 og kommer væltende op i sengen i løbet af natten når han er vågnet fra "luren" på sofaen

hahahahhahaha.....

Anmeld

17. juni 2011

L.J.L

Den lykkelige skriver:

HA HA HA... Kom til at grine højt så sofa dyret vågnede  hi hi hi..

undskyld, men hvad er et sofadyr ?!

Anmeld

17. juni 2011

Mira0911

Den lykkelige skriver:

Årh.. manden din.... Havde jeg så ikke i tankerne... 

Anmeld

17. juni 2011

Den lykkelige

undskyld, men hvad er et sofadyr ?!

Kalder jeg min dejlige mandse  fordi han aaaaltid falder om på sofaen af træthed.. og ligger også lige nu og bobler..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.