Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Den lykkelige skriver: HA HA HA... Kom til at grine højt så sofa dyret vågnede hi hi hi..
HA HA HA... Kom til at grine højt så sofa dyret vågnede hi hi hi..
Sofa dyret??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg tror nu det bliver drengenes år!! Der plejer jo for det meste at være en lille overvægt af drenge her i DK..
Og så har alle dem jeg indtil videre har mødt, herfra baby.dk, skulle have drenge..
Mira0911 skriver: Sofa dyret??
Hi hi
Den lykkelige skriver: Hi hi
Altså du må lige komme med en forklaring... Slangen... Hunden... Katten? Eller er det pindsvinet?
Mira0911 skriver: Altså du må lige komme med en forklaring... Slangen... Hunden... Katten? Eller er det pindsvinet?
Ha ha han er ca 195 høj og vejer 90 kg En ordentlig mobbe dreng Som belejre sofaen hver dag fra kl ca 20 og kommer væltende op i sengen i løbet af natten når han er vågnet fra "luren" på sofaen
Mira0911 skriver: Lad os da lige lave vores egen måling af om det er pigernes år eller drengenes år i år... Kunne da være meget sjovt at se... Har umiddelbart en fornemmelse af at det er flest piger der kommer i år... Stem lige på hvad du skal have...
Lad os da lige lave vores egen måling af om det er pigernes år eller drengenes år i år...
Kunne da være meget sjovt at se... Har umiddelbart en fornemmelse af at det er flest piger der kommer i år...
Stem lige på hvad du skal have...
Skal have en lille søn <3
Den lykkelige skriver: Ha ha han er ca 195 høj og vejer 90 kg En ordentlig mobbe dreng Som belejre sofaen hver dag fra kl ca 20 og kommer væltende op i sengen i løbet af natten når han er vågnet fra "luren" på sofaen
hahahahhahaha.....
undskyld, men hvad er et sofadyr ?!
Årh.. manden din.... Havde jeg så ikke i tankerne...
Kalder jeg min dejlige mandse fordi han aaaaltid falder om på sofaen af træthed.. og ligger også lige nu og bobler..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128