Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
8% skal have andet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mettefpigen skriver: Jep det kunne være sjovt Se hvor stor forskellen er
Jep det kunne være sjovt
Se hvor stor forskellen er
Lige præcis...
Talbutikken skriver: 8% skal have andet
Har også studset lidt over den... Andet gælder som trillinger, da jeg ikke lige tænkte over det under oprettelsen...
Ved der er en som har stemt andet, som ikke venter sig..
Mira0911 skriver: Har også studset lidt over den... Andet gælder som trillinger, da jeg ikke lige tænkte over det under oprettelsen... Ved der er en som har stemt andet, som ikke venter sig..
Havde slet ikke tænkt i retning af trillinger, men dem har vi jo også herinde
Talbutikken skriver: Havde slet ikke tænkt i retning af trillinger, men dem har vi jo også herinde
Det havde jeg heller ikke, før efter jeg havde oprettet det og en spurgte hvad "andet" står for...
jeg fik en pige d. 4 marts 2011, havde termin den 28. marts.
Jeg har stemt Pige
Mira0911 skriver: Lad os da lige lave vores egen måling af om det er pigernes år eller drengenes år i år... Kunne da være meget sjovt at se... Har umiddelbart en fornemmelse af at det er flest piger der kommer i år... Stem lige på hvad du skal have...
Lad os da lige lave vores egen måling af om det er pigernes år eller drengenes år i år...
Kunne da være meget sjovt at se... Har umiddelbart en fornemmelse af at det er flest piger der kommer i år...
Stem lige på hvad du skal have...
jeg har en lille baby girl i maven som gerne kommer ud til dec..
Baby_girl2011 skriver: jeg har en lille baby girl i maven som gerne kommer ud til dec..
Jaaaa.....
Mira0911 skriver: Jaaaa.....
lækker smiley..
hvad laver du egentlig oppe nu ?
Baby_girl2011 skriver: lækker smiley.. hvad laver du egentlig oppe nu ?
Hehe ja burde faktisk trisse i seng.. Kæresten skal op om 3 timer, han skal på overarbejde...
sidder bare og kigger lidt rundt omkring...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128