Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
W.. skriver: Sorry, jeg har snydt! Jeg læste ikke ordentlig og fik stemt uden at tænke, at det var 2011-børn... Så en af drengene tæller altså ikke
Sorry, jeg har snydt! Jeg læste ikke ordentlig og fik stemt uden at tænke, at det var 2011-børn... Så en af drengene tæller altså ikke
Helt i orden...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den lykkelige skriver: Kalder jeg min dejlige mandse fordi han aaaaltid falder om på sofaen af træthed.. og ligger også lige nu og bobler..
Kalder jeg min dejlige mandse fordi han aaaaltid falder om på sofaen af træthed.. og ligger også lige nu og bobler..
Baby-støv skriver: Han lyder ellers som en dyreart at helt egen art...
Han lyder ellers som en dyreart at helt egen art...
HA HA HA ja meget sjælden uddøende art Hi hi må hellere holde godt fast i ham
Den lykkelige skriver: HA HA HA ja meget sjælden uddøende art Hi hi må hellere holde godt fast i ham
hahaha.... jaaah.... pas hellere godt på ham og fodre ham nu med det rigtige mad...
fik en dreng den 6. januar
Baby-støv skriver: hahaha.... jaaah.... pas hellere godt på ham og fodre ham nu med det rigtige mad...
He he skal jeg gøre
Her er det jo tvillinge piger
Kofoed33 skriver: Her er det jo tvillinge piger
Mira0911 skriver:
Men synes nu også, at det er dem med piger i maven, man høre mest fra herinde.
Kofoed33 skriver: Men synes nu også, at det er dem med piger i maven, man høre mest fra herinde.
Ej er det? Det har jeg ikke lige lagt mærke til...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128