Er det drengenes eller Pigernes år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2011

Mira0911

Fru Nielsen skriver:

Vi venter en pige.... Har termin d 17 august, dog VED vi hun kommer før tid.....

Kommer før tid? Skal du have ks? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

Minmio

Vi fik en dreng for 14 dage siden

Anmeld

18. juni 2011

chael

Mira0911 skriver:

Lad os da lige lave vores egen måling af om det er pigernes år eller drengenes år i år... 

Kunne da være meget sjovt at se... Har umiddelbart en fornemmelse af at det er flest piger der kommer i år... 

Stem lige på hvad du skal have... 

Jeg tror det er forskellige fra hvor man lige befinder sig

Det år jeg fik min datter, der kendte jeg kun 2 der fik drenge, resten jeg kendte der ventede sig, fik piger og det var noget med 7 stykker.

Men da jeg så kom i mødregruppe, så var vi kun 2 med piger, og 4 med drenge.

Da jeg ventede min søn, der syntes jeg nogenlunde jeg kendte lige mange der ventede hver køn, måske lidt flere der ventede drenge. Og da jeg kom i mødregruppe, var der 5 drenge og 1 pige

Nu her, der kender jeg en der har født en pige og en der venter en pige, mens resten jeg kender der har født i dette år, enten har født drenge eller venter drene, incl. mig selv, der gemmer på en lille dreng

*Camilla 25+3

Anmeld

18. juni 2011

Fru Nielsen

Mira0911 skriver:

Kommer før tid? Skal du have ks? 

Nej, jeg bliver sat i gang før tid..... Har fået dato og det hele, så nu tæller vi bare dage.....

Anmeld

18. juni 2011

Mira0911

Fru Nielsen skriver:

Nej, jeg bliver sat i gang før tid..... Har fået dato og det hele, så nu tæller vi bare dage.....

Hvor dejligt.. En speciel grund til det? 

Anmeld

18. juni 2011

Fru Nielsen

Mira0911 skriver:

Hvor dejligt.. En speciel grund til det? 

Der er en overordnet grund til det ja, men der ligger mere bag det end bare lige det..... Var også blevet det lovet med Mathias, 2 gange faktisk hvor tasken var pakket og det hele, men hvor fødselslægen så trak i land da vi kom derop.... Denne gang har vi skiftet sygehus og de kender baggrunden, og har fået dato -  tid og det hele og fået på skrift at det ikke bliver ændret.....

Anmeld

18. juni 2011

Mira0911

Fru Nielsen skriver:

Der er en overordnet grund til det ja, men der ligger mere bag det end bare lige det..... Var også blevet det lovet med Mathias, 2 gange faktisk hvor tasken var pakket og det hele, men hvor fødselslægen så trak i land da vi kom derop.... Denne gang har vi skiftet sygehus og de kender baggrunden, og har fået dato -  tid og det hele og fået på skrift at det ikke bliver ændret.....

Det er da dejligt... 

Anmeld

19. juni 2011

Mira0911

Hiver den lige op... 

Anmeld

19. juni 2011

Frøken J.

En pige her! Skægt at se det er nogenlunde 50/50, troede der var flest piger  

Anmeld

19. juni 2011

Mira0911

En pige her! Skægt at se det er nogenlunde 50/50, troede der var flest piger  

Jeg troede faktisk også at der var flest piger... Det kommer vidst til at ligge meget tæt lige pt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.