Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Eva. skriver: Det kunne jo feks være trillinger..
Det kunne jo feks være trillinger..
doohh
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
marloutti skriver: Jeg fik en dreng d. 22. april.... Tre uger før termin... 2750g 47 cm Første billede tre dage gammel, andet 7 uger...
Jeg fik en dreng d. 22. april.... Tre uger før termin... 2750g 47 cm
Første billede tre dage gammel, andet 7 uger...
Hvor ser han skøn ud...
Mira0911 skriver: Ja er ikke lige stødt på så mange drenge endnu...
Ja er ikke lige stødt på så mange drenge endnu...
men jeg lægger et par gutter til festen....
Så får de det bare godt når de bliver ældre...
Mira0911 skriver: Hvor ser han skøn ud...
Taaak... Han er så dejlig...
Mira0911 skriver: Lad os da lige lave vores egen måling af om det er pigernes år eller drengenes år i år... Kunne da være meget sjovt at se... Har umiddelbart en fornemmelse af at det er flest piger der kommer i år... Stem lige på hvad du skal have...
Lad os da lige lave vores egen måling af om det er pigernes år eller drengenes år i år...
Kunne da være meget sjovt at se... Har umiddelbart en fornemmelse af at det er flest piger der kommer i år...
Stem lige på hvad du skal have...
Baby-støv skriver: men jeg lægger et par gutter til festen.... Så får de det bare godt når de bliver ældre...
Ja for søren... De skal nok charmere sig ind på pigerne...
Sinore skriver: Jeg har stemt andet da jeg HAR FÅET en dreng i år
Jeg har stemt andet da jeg HAR FÅET en dreng i år
Afstemningen gælder fra Januar i år til december...
Måske jeg ikke lige har fået formuleret mig særlig godt?
Lukasmor skriver: Starten var helt sikkert drengenes! Jeg og 2 af mine veninder fødte samme dag - alle drenge! Og til ms sad der 5 udover mig i venteværelset som alle ventede drenge... Helt vildt!
Starten var helt sikkert drengenes! Jeg og 2 af mine veninder fødte samme dag - alle drenge! Og til ms sad der 5 udover mig i venteværelset som alle ventede drenge... Helt vildt!
Hvor vildt...
Lauritz skriver: Kunne ikke lige lade være med at smile, men hvad er "andet"? (Forestiller mig en eller anden lille grøn mand i maven, uden køn ) ps. det er mig der har trykket "andet" men jeg venter mig altså ikke
Kunne ikke lige lade være med at smile, men hvad er "andet"? (Forestiller mig en eller anden lille grøn mand i maven, uden køn )
ps. det er mig der har trykket "andet" men jeg venter mig altså ikke
HA HA HA... Kom til at grine højt så sofa dyret vågnede hi hi hi..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128