jeg skal beroliges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

2babygirls

Caroline86 skriver:

Daniel har også sidste eksamen mandag så efter det skal vi nyde en lang sommer! ahhh

Dejligt... Jeg glæder mig bare over at vores sommerferie for en gangs skyld IKKE skal afbrydes med et møde eller skolestart... Dog skal musen sendes i DP hvis vi da bliver de heldige ejer af en plads hæ hæ... men det er en anden snak.

NU er det snaaaart... Good luck søde!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Nemesis

Heeey du kan!!!!

Husk lige at trække vejre theeeelt ned i maven - gerne 10 gange mens du mentalt siger jeg kan sku godt!

For JA du kan og du har helt styr på det!! men prøv at vende den om..hvis du nu IKKE havde lidt nerver på og lidt mavenervøsistet så ville jeg først være bekymret.

Du skal nok klare det og klare det godt!

Sisse

Anmeld

17. juni 2011

Ann.

Op igen

Hvordan gik det?

Anmeld

17. juni 2011

Frk-Lotusblomst

Håber alt er gået godt. Selvom det burde være overstået nu  jeg lige en ekstra gang. Glæder mig til en update..

Anmeld

17. juni 2011

Mira0911

Caroline86 skriver:

Føj hvor har jeg det skidt!

kl.12.30 i dag tråder jeg ind i eksamenslokalet til min sidste eksamen på studiet.

Jeg har skrevet en opgave på godt 100.000 tegn som jeg skal forsvare kort og så skal jeg lave ca 15 minutters udvidet fokus og perspektivering...

opgaven tæller 60% og det mundtlige (60 minutters eksamination!) tæller 40%...

Jeg synes det jeg har lavet er super godt, jeg bruger mine metoder, analyser og modeller godt og jeg skriver pænt og velfomuleret med tilpas mange fagudtryk... Min præsentation er rigtig god, varer den tid den skal og der er både de forventede ting + ekstra lir til at smække dem tilbage i stolene

Alligevel er jeg ved at gå til af nervøsitet! Vi har stort set ingen retningslinier på den her opgave og eksamen så jeg ANER ikke hvad de forventer! Jeg frygter at de pludselig stiller et spørgsmål der hyler mig ud af den og at jeg så går helt i stå Men hvorfor skulle de det? jeg kan jo mit stof!

Og STADIG er jeg helt rundtosset Jeg har ikke sovet i nat. Har kigget på uret ca en gang i timen hele natten siden jeg gik i seng ved midnatstid

Nu vil jeg bare gerne have det overstået i en fart

Det skal du nok klare i stiv arm...  Held og lykke... 

Anmeld

17. juni 2011

Caroline86

NU UDDANNET SERVICEØKONOM MED SPECIALE I SPORT OG EVENT MANAGEMENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OG jeg er optaget på min overbygning i international handel og markedsføring!

Jeg fik "kun" 4 og selvom jeg er skuffet over det og komplet uforstående overfor deres kritik er jeg MEGA stolt over at have gennemført! Sygt barn, indlæggelse og nætter uden søvn og alligevel er jeg nu indehaver af en videregående uddannelse!

WOW

Anmeld

17. juni 2011

Frk-Lotusblomst

Caroline86 skriver:

NU UDDANNET SERVICEØKONOM MED SPECIALE I SPORT OG EVENT MANAGEMENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg fik "kun" 4 og selvom jeg er skuffet over det og komplet uforstående overfor deres kritik er jeg MEGA stolt over at have gennemført! Sygt barn, indlæggelse og nætter uden søvn og alligevel er jeg nu indehaver af en videregående uddannelse!

WOW

STORT TILLYKKE:

Anmeld

17. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

WOW

Jeg tror da vist det er dig som er en Puma 

Anmeld

17. juni 2011

Caroline86

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg tror da vist det er dig som er en Puma 

hun har det ikke fra fremmede

Anmeld

17. juni 2011

Caroline86

Frk-Lotusblomst skriver:

STORT TILLYKKE:

1000 tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.