jeg skal beroliges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

Risen

Caroline86 skriver:

har lige sat mig med en kop kaffe

Min søster bliver kandidat i medicin på samme tid som jeg er færdig, så vi skal være til eksamen på præcis samme tid! det er lidt pudsigt både positivt og negativt for vi ville jo gerne være der for hinanden! heldigvis skal vi mødes lige bagefter

Det skal nok gå. Husk på det er altid de første 2 min man sidder og ryster og har tør mund osv, men pludeselig kører det bare Du kan dit stof, du har gjort hvad du kunne, læst hvad du kan og mere kan du ikke gøre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Caroline86

CamillaSoefelt skriver:

Held og lykke herfra:-)! Du skal nok klare det super flot! En masse krydsede fingre herfra.

Husk og opdater;-)!!

tak!!

Jeg skal nok opdatere! Eller måske får jeg en anden til at skrive herinde hvordan det er gået hvis jeg ikke lige kan komme online!

Anmeld

17. juni 2011

Caroline86

Risen skriver:

Det skal nok gå. Husk på det er altid de første 2 min man sidder og ryster og har tør mund osv, men pludeselig kører det bare Du kan dit stof, du har gjort hvad du kunne, læst hvad du kan og mere kan du ikke gøre 

heldigvis skal jeg starte med min præsentation og det er jo selvvalgt stof, så det kan jeg bare

og tak... du har ret! jeg kan ikke gøre mere end jeg har gjort! Alene det at jeg er nået så langt er et mirakel!  Havde du spurgt mig for 5 år siden havde jeg ikke været her i dag

Anmeld

17. juni 2011

mor_sabina

Caroline86 skriver:

ja, jeg ved nemlig ikke helt hvad det værste ville være! har tænkt meget over det for at forberede mig

Men jeg kom ikke rigtigt frem til noget... jeg ville være træt af at blive kørt rundt i ledelsesprincipperne og teoretikerne, men det kan jeg godt forsvare ikke har relevans for opgaven

bliver bare så godt at have det overstået!!!!!!!

Jamen se selv du HAR jo helt styr på det Held og lykke, og på forhånd tillykke med søster også

Anmeld

17. juni 2011

2babygirls

Caroline86 skriver:

tak, smukke!

du ved jo nok hvordan mine nerver får mig til at opføre mig hæhæ... du har vist en der er lige slem derhjemme

Kender det selv, og hader den følelse, for man kan ikke gøre noget ved det, før man får karakteren.
Ja, han er ved at lade op til nervøsiteten. De skal lige mødes nogle stykker på søndag og snakke lidt fremlæggelse, og så skal han op på mandag...

Anmeld

17. juni 2011

Risen

Caroline86 skriver:

heldigvis skal jeg starte med min præsentation og det er jo selvvalgt stof, så det kan jeg bare

og tak... du har ret! jeg kan ikke gøre mere end jeg har gjort! Alene det at jeg er nået så langt er et mirakel!  Havde du spurgt mig for 5 år siden havde jeg ikke været her i dag

Ja du sgu sej  

du har sikkert hørt den mange gange før, men det hjælper virkelig lige at sige " Jeg er lidt nervøs, så i må lige bærer over med mig de første 5 min" med et lille smil Så slapper man bare mere af og tit får man en god lille dialog med lærer og censor

Anmeld

17. juni 2011

Caroline86

mor_sabina skriver:

Jamen se selv du HAR jo helt styr på det Held og lykke, og på forhånd tillykke med søster også

tak

Anmeld

17. juni 2011

Caroline86

Tina&Martin skriver:

Kender det selv, og hader den følelse, for man kan ikke gøre noget ved det, før man får karakteren.
Ja, han er ved at lade op til nervøsiteten. De skal lige mødes nogle stykker på søndag og snakke lidt fremlæggelse, og så skal han op på mandag...

pyh... men så er det overstået! det bliver bare så skønt!

Anmeld

17. juni 2011

Caroline86

Risen skriver:

Ja du sgu sej  

du har sikkert hørt den mange gange før, men det hjælper virkelig lige at sige " Jeg er lidt nervøs, så i må lige bærer over med mig de første 5 min" med et lille smil Så slapper man bare mere af og tit får man en god lille dialog med lærer og censor

det regner jeg også med at gøre hvis ikke jeg falder ned når jeg kommer derind... det virker nogen gange så snart jeg går ind ad døren... Så er det profesionelle Caroline der står derinde og hun bliver aldrig nervøs

Anmeld

17. juni 2011

Risen

Caroline86 skriver:

det regner jeg også med at gøre hvis ikke jeg falder ned når jeg kommer derind... det virker nogen gange så snart jeg går ind ad døren... Så er det profesionelle Caroline der står derinde og hun bliver aldrig nervøs

Krydser for hun kommer  - Men samtidig synes jeg også det okay at være nervøs. Det er jo en del af det. Hvad tid skal du op? Og er det den afsluttende nu? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.