jeg skal beroliges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

ja!!! jeg er bare lettet nu... det ramte mig lige!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

CamillaSoefelt

Caroline86 skriver:

NU UDDANNET SERVICEØKONOM MED SPECIALE I SPORT OG EVENT MANAGEMENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OG jeg er optaget på min overbygning i international handel og markedsføring!

Jeg fik "kun" 4 og selvom jeg er skuffet over det og komplet uforstående overfor deres kritik er jeg MEGA stolt over at have gennemført! Sygt barn, indlæggelse og nætter uden søvn og alligevel er jeg nu indehaver af en videregående uddannelse!

WOW

Tillykke:-)! Du er SÅ sej er du:0)!!

Anmeld

17. juni 2011

Nettemor

Caroline86 skriver:

NU UDDANNET SERVICEØKONOM MED SPECIALE I SPORT OG EVENT MANAGEMENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg fik "kun" 4 og selvom jeg er skuffet over det og komplet uforstående overfor deres kritik er jeg MEGA stolt over at have gennemført! Sygt barn, indlæggelse og nætter uden søvn og alligevel er jeg nu indehaver af en videregående uddannelse!

WOW

TILLYKKE  Jeg vidste du kunne klare det!!!

Anmeld

17. juni 2011

2babygirls

Caroline86 skriver:

WOW

Stort tillykke, og fuck det 4 tal, det kigger ingen jo på

Anmeld

17. juni 2011

Mor til L&S

STORT TILLYKKE

Anmeld

17. juni 2011

Caroline86

tusind tak allesammen!

Det har været en mærkelig eftermiddag/aften, men helt fantastisk! Det begynder så småt at gå op for mig nu at jeg rent faktisk er færdig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.