jeg skal beroliges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

Caroline86

Mor til Liva skriver:

SELVFØLGELIG klarer du den på bedste vis

Held og lykke - glæder mig til en update fra dig!

piv piv piv... det er helt så maven sidder på den gale led

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Nettemor

selvfølgelig klarer du det! er der nogen der kan så er det da dig!

Anmeld

17. juni 2011

Caroline86

TrineMine86 skriver:

Held og lykke  for dig..

Det lyder som om du har HELT styr på det hele, det må du virkelig tro på  hepper på dig..

Var selv oppe og forsvare min bachelor opgave igår, og var også super nervøs, men det gik jo super godt

Så er helt sikker på at du kommer til at klare det super

jeg håber det gik godt med dit forsvar i går?

jeg tror ofte jeg bliver mere nervøs når det er stof jeg virkelig føler mig hjemme i... for så føler jeg i dén grad at jeg skal præstere og score en høj karakter

hvis det er stof jeg ikke er ret god til så er forventningerne minimale og så kan resultatet kun blive bedre

Anmeld

17. juni 2011

2babygirls

Held og lykke idag!!! Er sikker på du nok skal brage igennem lokalet når du er færdige med dem

Anmeld

17. juni 2011

Mor til L&S

Caroline86 skriver:

piv piv piv... det er helt så maven sidder på den gale led

Din stakkel - det er slet ikke sjovt at have det sådan! Jeg håber at det forsvinder så snart du kommer ind og beviser overfor dig selv og dem at du kan sgu godt dine ting!

Ved at du klarer den super flot!!

Anmeld

17. juni 2011

Caroline86

mor_sabina skriver:

Det er frygtelig med nervøsitet, også Så uretfærdigt, at man bliver bedømt på så kort tid

Du klarer det fint, hvad er det værste de kan spørge om?

ja, jeg ved nemlig ikke helt hvad det værste ville være! har tænkt meget over det for at forberede mig

Men jeg kom ikke rigtigt frem til noget... jeg ville være træt af at blive kørt rundt i ledelsesprincipperne og teoretikerne, men det kan jeg godt forsvare ikke har relevans for opgaven

bliver bare så godt at have det overstået!!!!!!!

Anmeld

17. juni 2011

CamillaSoefelt

Caroline86 skriver:

Føj hvor har jeg det skidt!

kl.12.30 i dag tråder jeg ind i eksamenslokalet til min sidste eksamen på studiet.

Jeg har skrevet en opgave på godt 100.000 tegn som jeg skal forsvare kort og så skal jeg lave ca 15 minutters udvidet fokus og perspektivering...

opgaven tæller 60% og det mundtlige (60 minutters eksamination!) tæller 40%...

Jeg synes det jeg har lavet er super godt, jeg bruger mine metoder, analyser og modeller godt og jeg skriver pænt og velfomuleret med tilpas mange fagudtryk... Min præsentation er rigtig god, varer den tid den skal og der er både de forventede ting + ekstra lir til at smække dem tilbage i stolene

Alligevel er jeg ved at gå til af nervøsitet! Vi har stort set ingen retningslinier på den her opgave og eksamen så jeg ANER ikke hvad de forventer! Jeg frygter at de pludselig stiller et spørgsmål der hyler mig ud af den og at jeg så går helt i stå Men hvorfor skulle de det? jeg kan jo mit stof!

Og STADIG er jeg helt rundtosset Jeg har ikke sovet i nat. Har kigget på uret ca en gang i timen hele natten siden jeg gik i seng ved midnatstid

Nu vil jeg bare gerne have det overstået i en fart

Held og lykke herfra:-)! Du skal nok klare det super flot! En masse krydsede fingre herfra.

Husk og opdater;-)!!

Anmeld

17. juni 2011

Caroline86

nettemor skriver:

selvfølgelig klarer du det! er der nogen der kan så er det da dig!

hvor er du sød!!! tak!!!

Anmeld

17. juni 2011

Caroline86

Mor til Liva skriver:

Din stakkel - det er slet ikke sjovt at have det sådan! Jeg håber at det forsvinder så snart du kommer ind og beviser overfor dig selv og dem at du kan sgu godt dine ting!

Ved at du klarer den super flot!!

tak ,søde!

Anmeld

17. juni 2011

Caroline86

Tina&Martin skriver:

Held og lykke idag!!! Er sikker på du nok skal brage igennem lokalet når du er færdige med dem

tak, smukke!

du ved jo nok hvordan mine nerver får mig til at opføre mig hæhæ... du har vist en der er lige slem derhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.