Fortæl mig hvilke bleer der er jeres favorit til børnene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

KamillaT

Jeg bruger "babycare" fra føtex til min datter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

NinaNymannMadsen

vi bruger babycare bleer køber dem i aktiv super for 86 kr.
vi syntes de er rigtig gode og asta har aldrig tisset igennem dem eller noget som helst og de sidder godt på hende.

Anmeld

16. juni 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Da den store brugte ble, brugte vi alt fra libero, huggies og aldi...

Men til mathias bruger jeg kun fra Lidl... de er super gode, gode i pasform og billige... deres vådserietter helder jeg også til.... Håber når han skal bruge bukseble, at de er ligeså gode, ellers må jeg over i libero, for det er en super bukseble...

Minder mig om, ar jeg skal have købt idag...

Anmeld

16. juni 2011

marloutti

Vi har mest brugt libero, da man i kiwi får hver 4. pakke gratis, når man har bummelum kort... Og så koster de 1,20 pr stk Men jeg synes bare, han tit tisser udenfor og er våd helt op ad ryggen.

Så har vi prøvet pampers, fik et tilbud hvor hver ble kostede 0,8kr. De er noget bedre, men har også været våd et par gange. Men de er dejligt tynde og fylder ikke så meget, men suger stadig rigtig godt...

Har ikke prøvet de billige, men det vil jeg da overveje...

Anmeld

16. juni 2011

FrkLarsen

Mira0911 skriver:

Indtil videre har vi brugt bleer fra Lidl, der er vidst ikke bleer fra 12 til ? (De er blå) for små til Julie... 

Vi har købt Vibelle bleer, og hun tisser lige igennem... 

Så det jeg gerne vil vide, er hvilket mærke i bleer er jeres favorit og pris... ?

Kom frit frem... Da vi skal på jagt efter et andet mærke... Pampers og Libero bruger vi ikke mere.. 

Kom frit frem... 

änglamark 

Pris er jeg blank på oppe i den str ;-)

Anmeld

16. juni 2011

Lisbeth85

Vi bruger Aldis bleer, og har kun haft to uheld på 7½ måned. Men der er jo forskel på de små. Håber du finder din favorit, nu hvor Lidl ikke har størrelsen til dit barn længere..

Anmeld

16. juni 2011

AmalieMalle

Faktas pusletid !

De er bare gode, og ingen uheld 

Men tilgengæld tisser han igennem hver gang vi har pampers eller libero - så dem køber vi aldig mere !

Liam bruger str 4 og der er vel omkring 55 for 55

Anmeld

16. juni 2011

Moar'en

marloutti skriver:

Vi har mest brugt libero, da man i kiwi får hver 4. pakke gratis, når man har bummelum kort... Og så koster de 1,20 pr stk Men jeg synes bare, han tit tisser udenfor og er våd helt op ad ryggen.

Så har vi prøvet pampers, fik et tilbud hvor hver ble kostede 0,8kr. De er noget bedre, men har også været våd et par gange. Men de er dejligt tynde og fylder ikke så meget, men suger stadig rigtig godt...

Har ikke prøvet de billige, men det vil jeg da overveje...

Vi bruger også Libero, og når han begyndte at tisse igennem, har vi skiftet til en større str. uanset om det har passet på kg. og det har været det der skulle til , Det var speicielt det første år, det skete.

Anmeld

16. juni 2011

marloutti

Moar'en skriver:

Vi bruger også Libero, og når han begyndte at tisse igennem, har vi skiftet til en større str. uanset om det har passet på kg. og det har været det der skulle til , Det var speicielt det første år, det skete.

Ja, tænkte jeg nemlig også på.. Vi er lige ved at være færdige med dem vi har i str et, så prøver at køre videre med str 2..

Anmeld

16. juni 2011

Moar'en

marloutti skriver:

Ja, tænkte jeg nemlig også på.. Vi er lige ved at være færdige med dem vi har i str et, så prøver at køre videre med str 2..

har i hvert fald virket her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.