Fortæl mig hvilke bleer der er jeres favorit til børnene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

Millesmammi

pambers eller vibelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

SiLiMiMa

Mira0911 skriver:

Indtil videre har vi brugt bleer fra Lidl, der er vidst ikke bleer fra 12 til ? (De er blå) for små til Julie... 

Vi har købt Vibelle bleer, og hun tisser lige igennem... 

Så det jeg gerne vil vide, er hvilket mærke i bleer er jeres favorit og pris... ?

Kom frit frem... Da vi skal på jagt efter et andet mærke... Pampers og Libero bruger vi ikke mere.. 

Kom frit frem... 

jeg synes huggies er gode. dem kan man ofte få for 160 for 2 pakker.

selv bruger vi libero up & go herhjemme og alm. bleer i DP.

heise

Anmeld

16. juni 2011

Baby_girl2011

Mira0911 skriver:

Indtil videre har vi brugt bleer fra Lidl, der er vidst ikke bleer fra 12 til ? (De er blå) for små til Julie... 

Så det jeg gerne vil vide, er hvilket mærke i bleer er jeres favorit og pris... ?

Kom frit frem... Da vi skal på jagt efter et andet mærke... Pampers og Libero bruger vi ikke mere.. 

Kom frit frem... 

da caroline var lille prøvede jeg at bruge pampers men sys hun lugtede af tis. og så gik jeg over til libero og de var super godt..

her i hendes ældre år har jeg enten brugt nogle fra superspar eller änglemark.. de er super gode..

Anmeld

16. juni 2011

chael

Mira0911 skriver:

Kom frit frem... 

Vi bruger vibelle fra Aldi. Tisser hun igennem, så køb nummeret større. Min søn bruger pt. Den lilla, den der går fra 12-25 kg. Og der har aldrig været noget med at tisse igennem overhovedet.

*Camilla 25+1, med nummer 3

Anmeld

16. juni 2011

170811

Hejsa, er der nogen der kan fortælle mig lidt om hvor mange antal bleer der cirka er i en pakke, og priser på de forskellige mærker? Jeg vil så gerne danne mig et overblik over den her blejungle, inden lillemanden kommer!

Anmeld

16. juni 2011

Rikke, Liam & Linus

STOFBLEER!!!!!!

Anmeld

16. juni 2011

Mira0911

Maria-s skriver:

Kan også KLART anbefale dem fra Rema1000! Lanlord hedder de (ved ikek liiige om jeg har stavet det rigtigt... ) Vi bruger herhjemme lige nu str 3, der er der 56 stk i en pakke til 50 kr. Men jo der er nok lidt færre stykker i dem i større str. Men omkring 1 kr. pr stk som Caroline86 skriver

De sidder rigtig godt på vores bettemand og de klumper ikke når de har suget.

Tror faktisk vi prøver Landlord for en tid ser om de er bedre... 

Anmeld

16. juni 2011

Mira0911

chael skriver:

Vi bruger vibelle fra Aldi. Tisser hun igennem, så køb nummeret større. Min søn bruger pt. Den lilla, den der går fra 12-25 kg. Og der har aldrig været noget med at tisse igennem overhovedet.

*Camilla 25+1, med nummer 3

Og det er lige præcis den str. vi bruger... Det hjælper vel ikke at gå en str længere op, de er jo meget tynde synes jeg... 

Anmeld

16. juni 2011

Mira0911

Baby_girl2011 skriver:

da caroline var lille prøvede jeg at bruge pampers men sys hun lugtede af tis. og så gik jeg over til libero og de var super godt..

her i hendes ældre år har jeg enten brugt nogle fra superspar eller änglemark.. de er super gode..

Vi prøvede også med pampers da Julie var mindre, bryder mig slet ikke om dem... Synes de er meget tynde... Så gik vi over til Libero og brugte dem for det meste, indtil vi så bleer i Lidl... 

Anmeld

16. juni 2011

Nemesis

rema1000 til en 50´er pakken. Har også lige haft faktas det er også gode men der har dog været en del der er kommet udenfor bleen.

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.