Fortæl mig hvilke bleer der er jeres favorit til børnene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

Mira0911

birthee skriver:

okay... frederik passer den stadig, og han vejer 17 kg... ellers så prøv at købe dem som bukseble, de virker lidt større... der laver de vidst også en rød, der går til 30 kg (du må ikke lige hænge mig op på det...)

Okey, det må jeg lige se nærmere på... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

hyskystar

Libero er vores farvoriter

Anmeld

15. juni 2011

JustAnotherName

Libero er vores absolutte favorit... Købes hver anden uge i Bilka en kasse med tre pakker for 250-260kr

Hvor mange bleer får man så - Altså hvad bliver styk-prisen cirka?

Vi bruger Vibelle bleer. De er billige, sidder godt og vi har aldrig uheld 

Anmeld

15. juni 2011

Mi

Libero er vores absolutte favorit. Har altid købt dem på tilbud i Bilka, så er de faktisk ikke særlig meget dyrer som alle andre bleer. Men nu kan Maja blive renlig fra den ene dag til den anden efterhånden, så ville ikke købe tre pakker bleer af gangen. Jeg købte så den største ble (str 5) fra Aldi, for dem havde jeg fået anbefalet. Men den er for lille og alt for tæt, så hun får bleeksem og så bliver den bare helt anderledes tung og klumpet når hun har tisset, som libero gør. Så jeg vil også prøve en af de andre billige mærker.

Anmeld

15. juni 2011

132319

Änglamark er de eneste vi bruger herhjemme.

Min datter kan ikke tåle andre og de sidder godt på begge unger (og ja SUK, min STORE dreng på 3½ år, nægter at smide bleen )

Anmeld

15. juni 2011

Mi

JustAnotherName skriver:

Hvor mange bleer får man så - Altså hvad bliver styk-prisen cirka?

Vi bruger Vibelle bleer. De er billige, sidder godt og vi har aldrig uheld 

Jeg svarer lige på Nicolines vegne, hun er offline og jeg køber de samme bleer.

Der er tre pakker liberobleer i en kasse, hvor mange bleer der er i hver pakke er jo forskelligt fra str til str. Men det er de samme pakker, som man køber enkeltvis. Tre pakker bleer koster 257kr, altså 85kr pr pakke. De billige bleer koster næsten det samme og der er typisk det samme antal bleer i.

Anmeld

15. juni 2011

JustAnotherName

Mi skriver:

Jeg svarer lige på Nicolines vegne, hun er offline og jeg køber de samme bleer.

Der er tre pakker liberobleer i en kasse, hvor mange bleer der er i hver pakke er jo forskelligt fra str til str. Men det er de samme pakker, som man køber enkeltvis. Tre pakker bleer koster 257kr, altså 85kr pr pakke. De billige bleer koster næsten det samme og der er typisk det samme antal bleer i.

Jeg syntes bare at der kan være stor forskel på, hvor mange bleer der er i pakkerne, alt efter om det er Libero, Pampers eller "de billige mærker"

Vi får 80 bleer for 80 kr. Altså en krone stykket.
Mine piger bruger "7-14 kg", mener jeg de hedder.

Anmeld

15. juni 2011

jeansmummie

Vi elsker pampers

Anmeld

15. juni 2011

Mi

JustAnotherName skriver:

Jeg syntes bare at der kan være stor forskel på, hvor mange bleer der er i pakkerne, alt efter om det er Libero, Pampers eller "de billige mærker"

Vi får 80 bleer for 80 kr. Altså en krone stykket.
Mine piger bruger "7-14 kg", mener jeg de hedder.

I den størrelse er der vist 60 bleer i en pakke til 85kr. Det giver en stykpris på 1,40 kr, altså 40 øre dyrer end dem du bruger. Vi brugte vist ca 6-7 bleer dengang, altså var libero ca 85kr dyrer hver måned end de billige bleer.

Anmeld

15. juni 2011

Caroline86

vi bruger dem fra Rema1000 og libero up&go

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.