Fortæl mig hvilke bleer der er jeres favorit til børnene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

H+S Skjolgborg.

Mira0911 skriver:

Indtil videre har vi brugt bleer fra Lidl, der er vidst ikke bleer fra 12 til ? (De er blå) for små til Julie... 

Vi har købt Vibelle bleer, og hun tisser lige igennem... 

Så det jeg gerne vil vide, er hvilket mærke i bleer er jeres favorit og pris... ?

Kom frit frem... Da vi skal på jagt efter et andet mærke... Pampers og Libero bruger vi ikke mere.. 

Kom frit frem... 

libro op and go eller dem far rema eller aldi eller lidl.

meste dem fra aldi.

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Pigent

Indtil videre har vi brugt bleer fra Lidl, der er vidst ikke bleer fra 12 til ? (De er blå) for små til Julie... 

Vi har købt Vibelle bleer, og hun tisser lige igennem... 

Så det jeg gerne vil vide, er hvilket mærke i bleer er jeres favorit og pris... ?

Kom frit frem... Da vi skal på jagt efter et andet mærke... Pampers og Libero bruger vi ikke mere.. 

Kom frit frem... 

Altså jeg har ikke børn, men har passet meget børn. 

Hende jeg passer brugte huggies og det var en fin ble. Synes bare at hun hurtig blev våd og nogle gange tissede hun igennem. Synes ofte man skulle skifte hendes ble. 

Spar bleer (baby care) synes jeg er gode. Dem brugte hun nemlig i en kort periode. Hun var ikke våd som i huggies bleerne og jeg skulle ikke skifte hende hele tiden. 

Libero synes jeg også er en god ble.  

Anmeld

16. juni 2011

Bryndis

Vi bruger dem fra lidl og rema og af og til også dem fra fakta. Og jeg synes at de alle sammen virker fint. Drengene tisser i hver fald ikke igennem. Det gjorde de så til gengæld med libero og pampers. Og min store dreng kan ikke tåle dem.

Og så er de jo dejlig billige. 50 kr pr pakke det er da til at overkomme

Og de blå fra lidl går da helt op til 25 kg.

Anmeld

16. juni 2011

Mira0911

Bryndis skriver:

Vi bruger dem fra lidl og rema og af og til også dem fra fakta. Og jeg synes at de alle sammen virker fint. Drengene tisser i hver fald ikke igennem. Det gjorde de så til gengæld med libero og pampers. Og min store dreng kan ikke tåle dem.

Og så er de jo dejlig billige. 50 kr pr pakke det er da til at overkomme

Og de blå fra lidl går da helt op til 25 kg.

Det er de blå vi har brugt til Julie, og virker for små allerede... Hun vejer 13 kg.. 

Anmeld

16. juni 2011

Bryndis

Mira0911 skriver:

Det er de blå vi har brugt til Julie, og virker for små allerede... Hun vejer 13 kg.. 

Okey det er da vildt. Min dreng bruger nemlig også de blå og han vejer omkring 13-14 kg.

Anmeld

16. juni 2011

Misa

Huggies

Anmeld

16. juni 2011

Mira0911

Bryndis skriver:

Okey det er da vildt. Min dreng bruger nemlig også de blå og han vejer omkring 13-14 kg.

Ja det synes jeg også det er... 

Anmeld

16. juni 2011

Bryndis

Mira0911 skriver:

Ja det synes jeg også det er... 

Rema har en pakke bleer som er en str 6. Den blå du bruger er en str 5.

Anmeld

16. juni 2011

SaNiNa

Vi brugte pampers til Nicklas da han var helt lille men de sad ikke særlig godt på ham, så gik vi over til libero dem bruger vi stadig vi har dog også forsøgt med lidl, og aldis men igen har været lige så gode som libero.

Vi køber den så i Bilka når de har 3 pakker (i en kasse) til 256kr. hver anden ugen.

Hvis vi ikke skulle bruge libero ville vi vælge dem fra aldi

Anmeld

16. juni 2011

Mira0911

Bryndis skriver:

Rema har en pakke bleer som er en str 6. Den blå du bruger er en str 5.

Okey.. Må lige prøve dem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.