Fortæl mig hvilke bleer der er jeres favorit til børnene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.244 visninger
74 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

Mira0911

Indtil videre har vi brugt bleer fra Lidl, der er vidst ikke bleer fra 12 til ? (De er blå) for små til Julie... 

Vi har købt Vibelle bleer, og hun tisser lige igennem... 

Så det jeg gerne vil vide, er hvilket mærke i bleer er jeres favorit og pris... ?

Kom frit frem... Da vi skal på jagt efter et andet mærke... Pampers og Libero bruger vi ikke mere.. 

Kom frit frem... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Ni-ko-li-ne

Libero er vores absolutte favorit... Købes hver anden uge i Bilka en kasse med tre pakker for 250-260kr

Anmeld

15. juni 2011

qp

Jeg er faktisk gået fra Libero til de der Fakta bleer... Jeg synes de sidder mega godt på min søn og så er de også rigtig bløde og lækre - OG så er de jo også MONSTER BILLIGE!!! Så jeg kan ikke klage

Anmeld

15. juni 2011

Mira0911

qp skriver:

Jeg er faktisk gået fra Libero til de der Fakta bleer... Jeg synes de sidder mega godt på min søn og så er de også rigtig bløde og lækre - OG så er de jo også MONSTER BILLIGE!!! Så jeg kan ikke klage

Hvad er prisen på dem? 

Anmeld

15. juni 2011

birthee

Lidl har en ble-str. der hedder 11-25 kg... Ellers er der jo aldi og rema1000 - det er også nogle gode bleer... og ellers änglamärk, selv om de er lidt dyrere...

Anmeld

15. juni 2011

Mira0911

Ni-ko-li-ne skriver:

Libero er vores absolutte favorit... Købes hver anden uge i Bilka en kasse med tre pakker for 250-260kr

Sidder også lidt og overvejer at gå tilbage til Libero... Var bare så glad for dem i Lidl... øv de kun har dem i 5 størrelser... 

Anmeld

15. juni 2011

MaliksMor

Libero - helt klart

ligesom Ni-ko-li-ne skrev - køber vi også kasserne med 3 pakker i for 250,- super billigt og så er de rigtige gode..

Anmeld

15. juni 2011

Mira0911

birthee skriver:

Lidl har en ble-str. der hedder 11-25 kg... Ellers er der jo aldi og rema1000 - det er også nogle gode bleer... og ellers änglamärk, selv om de er lidt dyrere...

Den ble str. du snakker om, siger farmand virker for små til Julie og hun vejer knap 13 kg.. 

Anmeld

15. juni 2011

birthee

Mira0911 skriver:

Den ble str. du snakker om, siger farmand virker for små til Julie og hun vejer knap 13 kg.. 

okay... frederik passer den stadig, og han vejer 17 kg... ellers så prøv at købe dem som bukseble, de virker lidt større... der laver de vidst også en rød, der går til 30 kg (du må ikke lige hænge mig op på det...)

Anmeld

15. juni 2011

MLT

Løvbjerg har nogle gode billige nogen. Jeg ved dog ikke, om de er i den størrelse, som du søger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.