Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
K&S skriver: Ih, hvor dejligt for dig, Dorthe...!
Ih, hvor dejligt for dig, Dorthe...!
Hihi taaak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhh hvor dejligt pøj pøj
dorthemus skriver: Han er MEGET interesseret Han er fraskilt og far til to og så er der god kemi og ping pong over chatten...håber det samme gør sig gældende irl
Han er MEGET interesseret
Han er fraskilt og far til to og så er der god kemi og ping pong over chatten...håber det samme gør sig gældende irl
Ok, du kunne jo vise interesse for hans børn. Men opfatter dig som en både omsorgsfuld og engagerede person, så det gør du jo nok i forvejen Men når han nu i forvejen er meget interesserede, så kan du nok ikke gå galt i byen, hvis du bare fortsætter med at være dig selv.
Tror bare du skal slappe af, smile og nyde daten
Fru Nielsen skriver: Du skal jo som det første og mest vigtige bare være dig selv, helt hundrede procent.... Du skal tage det tøj på du føler dig allermest lækker i, dog skal du ikke være for nedringet.... Også lad være med at hoppe i kanen med ham på første date, det virker hurtig billig og han kommer ikke igen.... Mænd vil gerne have kvinder som kan sige nej, og som ved hvad de vil. Også kan de godt lide at blive nysgerrige... Går du i seng med ham den første aften, så har han ikke noget at glæde sig til, udover at lære dig beder at kende, men det dropper de tit efter at have haft en med i seng, hvis det sker på første date...
Du skal jo som det første og mest vigtige bare være dig selv, helt hundrede procent....
Du skal tage det tøj på du føler dig allermest lækker i, dog skal du ikke være for nedringet....
Også lad være med at hoppe i kanen med ham på første date, det virker hurtig billig og han kommer ikke igen.... Mænd vil gerne have kvinder som kan sige nej, og som ved hvad de vil. Også kan de godt lide at blive nysgerrige... Går du i seng med ham den første aften, så har han ikke noget at glæde sig til, udover at lære dig beder at kende, men det dropper de tit efter at have haft en med i seng, hvis det sker på første date...
Du har så ret!! Det kommer heller ikke til at ske, for det første har jeg ikke haft sex i næsten to år og for det andet så skal vi mødes på en cafe og min datter ligger derhjemme og sover
mht tøjrådet.
Phoenix skriver: Ok, du kunne jo vise interesse for hans børn. Men opfatter dig som en både omsorgsfuld og engagerede person, så det gør du jo nok i forvejen Men når han nu i forvejen er meget interesserede, så kan du nok ikke gå galt i byen, hvis du bare fortsætter med at være dig selv. Tror bare du skal slappe af, smile og nyde daten
Tusind tak for roserne
Jeg vil forsøge at være mig selv...glad og smilende Men det er altså lidt nervepirrende, hehe.
dorthemus skriver: Du har så ret!! Det kommer heller ikke til at ske, for det første har jeg ikke haft sex i næsten to år og for det andet så skal vi mødes på en cafe og min datter ligger derhjemme og sover mht tøjrådet.
Held og lykke med din date.... Glæder mig til at høre hvordan det kommer til at gå!
twinboys skriver: iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhh hvor dejligt pøj pøj
Taaaaak
Fru Nielsen skriver: Held og lykke med din date.... Glæder mig til at høre hvordan det kommer til at gå!
Må skrive en update hvis alt går vel
NNM skriver: kan da komme med et godt råd. vær dig selvheld og lykke med daten. og så må du da give en update hvis det er.
kan da komme med et godt råd. vær dig selvheld og lykke med daten. og så må du da give en update hvis det er.
Mange tak
Lad være med at snakke så meget om Runa, som du har gjort det sidste år (plus 9 mdr). Vi vænner os jo hurtigt til et ret stort overforbrug af babysnak, og det tror jeg ikke at dates er med på.
Og så et andet råd. Vælger du at blive nulstillet, så smid ham hjem inden han falder i søvn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128