madlog here i come!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2011

Mor til prinsessen :-)

FruRafn skriver:

God kamp:-)

Jeg er selv på madlog, og har siden januar tabt 17 kilo, og jeg spiser det den anbefaler på 1500 kcal om dagen, nogen gange mindre. For mig er det vigtigt ikke at tabe mig for hurtigt, så min hud kan følge med:-)

tak for det :-).... Jeg skal spise 1300 kg om dagen.... har tabt 2 kg på 1.5 uge, så det er rigtigt dejlgit :-)

Det er godt nok flot... tillykke....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

StineW skriver:

He he om jeg har helt styr på det, ved jeg nu ikke... men mit madindtag har jeg allerede rimeligt styr på nu synes jeg.

Vægten siger nu - 1,6 kg siden søndag , så noget må madlog da hjælpe.

Knus.

ej hvor lækkert!! tillykke.... det har også hjulpet her.... tror bare jeg må finde en god portion tålmodighed fra, ville gerne lige tabe 10 kg på ja 1 uge... og ja det er slet ikke realistisk
SÅ når en potion tålmodighed kommer på udsalg i netto så køber jeg 4 styks

Anmeld

22. juni 2011

Meliora

Mor til prinsessen :-) skriver:

tak for det :-).... Jeg skal spise 1300 kg om dagen.... har tabt 2 kg på 1.5 uge, så det er rigtigt dejlgit :-)

Det er godt nok flot... tillykke....

1300 kg? hold da op, det er noget af en omgang

ej, det er også ca. det jeg spiser, og så træner jeg 4 gange om ugen, så har også taget en del på i muskler tror jeg..
Idag har jeg spist 1274 og trænet for 1183, sååå det er jo meget godt

Tak, er også rigtig glad. Men der er lang vej endnu, før jeg er helt slank og flot, så knokler på.. mangler nok ca. 40 kg, før jeg er helt som jeg vil være, men har da smidt et par størrelser efterhånden

Anmeld

22. juni 2011

FruRafn skriver:

1300 kg? hold da op, det er noget af en omgang

ej, det er også ca. det jeg spiser, og så træner jeg 4 gange om ugen, så har også taget en del på i muskler tror jeg..
Idag har jeg spist 1274 og trænet for 1183, sååå det er jo meget godt

Tak, er også rigtig glad. Men der er lang vej endnu, før jeg er helt slank og flot, så knokler på.. mangler nok ca. 40 kg, før jeg er helt som jeg vil være, men har da smidt et par størrelser efterhånden

hehe ja jeg æder løs  ej mente kalorier.... nogle gange går det lidt for hurtigt på tastaturet... jeg vil gerne tabe mig 10-15 kg.. men tror ikke jeg når det i denne omgang da vi gerne vil have et barn til..... Så ja er glad for det jeg når at tabe... men har været rigtig glad for at se hvor mange kalorier der er i de forskellige ting.... ja det har godt nok været skræmmende!

Anmeld

23. juni 2011

Meliora

Mor til prinsessen :-) skriver:

hehe ja jeg æder løs  ej mente kalorier.... nogle gange går det lidt for hurtigt på tastaturet... jeg vil gerne tabe mig 10-15 kg.. men tror ikke jeg når det i denne omgang da vi gerne vil have et barn til..... Så ja er glad for det jeg når at tabe... men har været rigtig glad for at se hvor mange kalorier der er i de forskellige ting.... ja det har godt nok været skræmmende!

yep, der bliver man godt nok overrasket.. især brød og kartofler er jeg blevet meget varsom med..

Regnede desuden ud at 20 sun lolly is og en plade marabou indeholder lige mange kalorier ca.. såååå, herhjemme er sun lolly nu blevet ok, dog max 1 om dagen:-) der er under 50 kcal i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.