madlog here i come!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

MariaJ

Mor til prinsessen :-) skriver:

ja det er det... synes nogle af tingene jeg spiser er skræmmende hvor mange kalorier der er i.... 

Ja, jeg har også fået mig nogle overraskelser .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Kloster

Hej.

Jeg er også på madlog. Har været på i 2 uger i denne omgang og har været på i 10 uger engang før. Men det er først NU, jeg er helt parat til at tage kampen op mod kiloene.

Jeg vejer nærmest alt det jeg kan, men man får ofte og ret hurtigt en fornemmelse af, hvad ting vejer. Nogle gange springer jeg over, hvor gærdet er lavest fx med salat. Sidder ikke og vejer hver stykke tomat, agurk, peberfrugt, græskarkerne, majs osv. Men jeg mener selv, jeg har en rimelig følelse af, hvad det vejer og hvad der er flere kcal i osv.

Jeg laver madpakke til arbejdet dagen før og skriver det ind i min madlog dagen før. Så tager det ikke så lang tid på selve dagen. + at jeg skriver små lapper med mit vejede ting på, som jeg skriver ind, når tiden er der (self samme dag evt en time senere)

Jeg føler ikke madlog sætte en begrænsning på mig, som andre kure gør. Jeg vælger jo selv, om jeg vil spise en ritter sport, men kan jo se sort på hvidt, hvor mange kcal, det tager. Også elsker jeg, at jeg kan se, hvad mit motion giver mig. Jeg bruger ikke mine optjente kcal i motionen, men jeg har fx muligheden for at gøre det, hvis jeg pludselig bliver overfaldet af syndige madlyster

Anmeld

16. juni 2011

Mor til prinsessen :-)

StineW skriver:

Jeg har også lige meldt mit til madlog, i dag er 3. dag, og jeg har tabt 1 kg indtil nu.  Jeg er normaltvis en værre slikmund, men af en eller nden grund, så spiser jeg ikke guf om aftenen nu. Dejligt. S¨å skal de sidste 6 kilo forhåbenligt nok snart ryge.

Måske vi " ses " derinde.

Knus Stine

ja håber også at jeg kan tabe mig... ville være sååå dejligt :-)... Har du så helt styr på madlog? Jeg synes jeg lærer noget værd dag....

Men der er gået lidt en sport i at finde kcal her og skifte ud hehe

Anmeld

16. juni 2011

Kloster skriver:

Hej.

Jeg er også på madlog. Har været på i 2 uger i denne omgang og har været på i 10 uger engang før. Men det er først NU, jeg er helt parat til at tage kampen op mod kiloene.

Jeg vejer nærmest alt det jeg kan, men man får ofte og ret hurtigt en fornemmelse af, hvad ting vejer. Nogle gange springer jeg over, hvor gærdet er lavest fx med salat. Sidder ikke og vejer hver stykke tomat, agurk, peberfrugt, græskarkerne, majs osv. Men jeg mener selv, jeg har en rimelig følelse af, hvad det vejer og hvad der er flere kcal i osv.

Jeg laver madpakke til arbejdet dagen før og skriver det ind i min madlog dagen før. Så tager det ikke så lang tid på selve dagen. + at jeg skriver små lapper med mit vejede ting på, som jeg skriver ind, når tiden er der (self samme dag evt en time senere)

Jeg føler ikke madlog sætte en begrænsning på mig, som andre kure gør. Jeg vælger jo selv, om jeg vil spise en ritter sport, men kan jo se sort på hvidt, hvor mange kcal, det tager. Også elsker jeg, at jeg kan se, hvad mit motion giver mig. Jeg bruger ikke mine optjente kcal i motionen, men jeg har fx muligheden for at gøre det, hvis jeg pludselig bliver overfaldet af syndige madlyster

hej..  Jwg renger ikke med på længere sigt jeg gider veje alt.. så bliver det sådan ca... og hvis vægttabet på et tidspunkt står stille, jamen så vejer jeg alt igen :-)

hehe ja det er skræmmende at se sort på hvid med de kcal... der var mange ting jeg spiste som jeg troede var sådan okay,... men nej :-)

Anmeld

16. juni 2011

StineW

ja håber også at jeg kan tabe mig... ville være sååå dejligt :-)... Har du så helt styr på madlog? Jeg synes jeg lærer noget værd dag....

Men der er gået lidt en sport i at finde kcal her og skifte ud hehe

He he om jeg har helt styr på det, ved jeg nu ikke... men mit madindtag har jeg allerede rimeligt styr på nu synes jeg.

Vægten siger nu - 1,6 kg siden søndag , så noget må madlog da hjælpe.

Knus.

Anmeld

16. juni 2011

Den lykkelige

Jeg har tabt 8 kg siden midt april.. Det er meget besværligt i starten.. men bliver lyn hurtig til det med tiden..  det super godt redskab!!!

Anmeld

18. juni 2011

..

Elsker madlog, har smidt 31,5 kg siden 1 december derinde, nåede idag mit mål, at være under 67 kg Fortsætter dog lidt endnu

Anmeld

18. juni 2011

Macrolf skriver:

Elsker madlog, har smidt 31,5 kg siden 1 december derinde, nåede idag mit mål, at være under 67 kg Fortsætter dog lidt endnu

det er fandme flot gået... tillykke!!!
Går du kun efter kalorierne , eller går du også op i det med hvor meget fedt du får i løbet af en dag?

Jeg glæder mig også, og håber og jeg snart kan se resultater :-)...

Anmeld

18. juni 2011

Den lykkelige skriver:

Jeg har tabt 8 kg siden midt april.. Det er meget besværligt i starten.. men bliver lyn hurtig til det med tiden..  det super godt redskab!!!

tillykke :-9 Ja jeg håber også at jeg finder ud af det med tiden hehe

Anmeld

18. juni 2011

..

det er fandme flot gået... tillykke!!!
Går du kun efter kalorierne , eller går du også op i det med hvor meget fedt du får i løbet af en dag?

Jeg glæder mig også, og håber og jeg snart kan se resultater :-)...

Jeg har gået efter kcal og har holdt mig under 800 om dagen. Den der cirkel der viser fordelingen af kulhydrat, fedt og protein har faktisk helt af sig selv passet næsten 100% hver dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.