madlog here i come!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.371 visninger
45 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

Mor til prinsessen :-)

SÅ er det nu kiloene skal af.....

Er der andre som er på madlog :-)

Har hørt så godt om det, så nu har jeg tilmeldt mig i dag... men det er godt nok lidt forvirrende synes jeg...... Specielt når jeg ikke bare kan bruge alt min tid ved comp, min datter kræver også min tid det meste af tiden hehe.....

Mvh mig som gerne skulle smide nogle kg gennem madlog!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

GitteC78

Mor til prinsessen :-) skriver:

SÅ er det nu kiloene skal af.....

Er der andre som er på madlog :-)

Har hørt så godt om det, så nu har jeg tilmeldt mig i dag... men det er godt nok lidt forvirrende synes jeg...... Specielt når jeg ikke bare kan bruge alt min tid ved comp, min datter kræver også min tid det meste af tiden hehe.....

Mvh mig som gerne skulle smide nogle kg gennem madlog!!

Jeg har faktisk også lige været inde i aften og melde mig ind...  Så skal lige rigtigt sætte mig ind i det og så håber jeg der forsvinder et par kilo.

Anmeld

14. juni 2011

Skouboe

Jeg vil bare slå et slag for www.madital.dk som jeg personligt synes er bedre end madlog og så er den gratis

Anmeld

14. juni 2011

Stumpen

Vejer I så hvert enkel ingrediens I putter i munden??

Anmeld

14. juni 2011

eElak

Skouboe skriver:

Jeg vil bare slå et slag for www.madital.dk som jeg personligt synes er bedre end madlog og så er den gratis

Jeg startede ud med madital, men prøvede så madlogs prøveversion og var solgt på stedet... :-D

Anmeld

14. juni 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Kender ik madital...

Meen jeg er vild med madlog... tabte 16 kilo derinde sidst og hopper nok snart på igen, da jeg behøver hjælp til de sidste 10 kilo..

Og jeg vejede ikke min mad... jeg vurderet hvergang hvad jeg mente jeg havde spist og jeg tabte mig støt hele tiden, så tror ikke man behøver at være så hys med det... husk at skrive motionen ind...

Anmeld

14. juni 2011

Stumpen skriver:

Vejer I så hvert enkel ingrediens I putter i munden??

du må ikke hænge mig op på noget...
Men der er opskrifter derinde som jeg kan gøre brug af. Ellers skriver du en madvare og bum så har de regnet alt ud for dig.

Jeg skal bare klikke rundt på min profil :-)

Anmeld

14. juni 2011

GitteC78 skriver:

Jeg har faktisk også lige været inde i aften og melde mig ind...  Så skal lige rigtigt sætte mig ind i det og så håber jeg der forsvinder et par kilo.

jamen så hepper jeg på dig!!!

Anmeld

14. juni 2011

KaLee skriver:

Jeg startede ud med madital, men prøvede så madlogs prøveversion og var solgt på stedet... :-D

ja det virker nemt nok.. man skal bare lige ind i det... :-)

Men er bidt af det :-)... og glæder mig til at komme rigtig igang... jeg er bare lige ved at finde opskrifter og sådan....

Bliver lækkert at finde ud af hvad jeg egenlitg putter i munden...

Anmeld

14. juni 2011

Mathias Villads skriver:

Kender ik madital...

Meen jeg er vild med madlog... tabte 16 kilo derinde sidst og hopper nok snart på igen, da jeg behøver hjælp til de sidste 10 kilo..

Og jeg vejede ikke min mad... jeg vurderet hvergang hvad jeg mente jeg havde spist og jeg tabte mig støt hele tiden, så tror ikke man behøver at være så hys med det... husk at skrive motionen ind...

gud hvor flot klaret!!!!! tillykke med det....

Jamen så kan det være vi mødes derinde igen..... Dejligt det har lykkes for dig, så er der håb for mig.... :-=

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.